مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره ساماندهی فروشندگان و خریداران موتورسیکلت و دوچرخه

معاون اقتصاد و توسعه شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران گفت : مرکز خرید و فروش موتورسیکلت و دوچرخه روزهای جمعه از ساعت 7 تا 16 در آدرس اتوبان شهید یاسینی، جنب ساختمان پلیس راهور منطقه 13 فعال است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، آقای رحمان نژاد هدف از این اقدام را ساماندهی فروشندگان و خریدارانی عنوان کرد که در مناطق ۷ و ۱۱ سد معبر می‌کردند. رحمان نژاد افزود: برای اطمینان بخشی به شهروندان تهرانی متقاضی و فروشنده موتورسیکلت و دوچرخه، نیروی انتظامی در این مرکز اصالت موتورسیکلت را بلافاصله استعلام می‌کند ضمن آنکه کارشناسان خبره بحث موتوری و بدنه موتورسیکلت را همانند خودرو کنترل می‌کنند.

وی گفت: در این مرکز اگر خریدار و فروشنده به توافق برسند سیستم قولنامه فعال شده به گونه‌ای که تا زمانی که بحث پرداخت پول و کار‌های محضری شکل نگیرد و به اتمام نرسد موتور از مرکز خارج نمی‌شود.

معاون اقتصاد و توسعه شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران گفت: با خیلی از اپلیکیشن‌هایی که باز خرید و فروش مجازی موتورسیکلت و دوچرخه را انجام می‌دهند رایزنی کرده ایم که بتوانیم این فضا و بستر را در اختیار دوستان قرار بدهیم تا باز خریداران و فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه بتوانند از فضای ما و کارشناسی ما استفاده کنند همچنین با بعضی از عرضه کنندگان عمده موتورسیکلت و دوچرخه رایزنی‌هایی کرده ایم تا شعبه خود را در این مرکز راه اندازی کنند، با هیئت موتورسواری هم مکاتباتی انجام دادیم که مشتریان خاص را راهنمایی کنند از این ظرفیت استفاده کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا