مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 با موتورسیکلت‌های دارای پلاک مخدوش در همدان برخورد می‌شود

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از برخورد با مخدوش‌کنندگان پلاک موتورسیکلت در همدان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، رضا زارعی از برخورد قاطع پلیس با تخلف راکبان موتورسیکلت خبر داد و اظهار کرد: پلاک هویت موتورسیکلت و ابزاری برای شناسایی مالک وسیله نقلیه به شمار می‌رود و طبق قانون هرگونه تغییر، دستکاری و مخدوش کردن آن جرم و عواقب قانونی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اجرای طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران در دستور کار است گفت: به هیچ عنوان برای پلیس قابل قبول نیست که پلاک موتورسیکلتی مخدوش شده یا روی آن با زنجیر و نظایر آن پوشانده شود.

جانشین انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: به طور کلی هر آنچه که دید پلاک موتورسیکلت را کاهش داده یا مخدوش کند، خلاف قانون بوده و پلیس با آن برخورد خواهد کرد و امیدوارم موتورسیکلت‌سواران توجه لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به جرایم ارتکابی توسط برخی از راکبین موتور‌سیکلت‌ها ؛ هماهنگی لازم با دادسرا انجام و با افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک  موتورسیکلت کنند علاوه بر جریمه و توقیف موتور آنها ؛ فرد خاطی به مراجع قضائی معرفی خواهد شد .

جانشین انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه برخورد و توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف خواسته مردم استان است گفت: از این رانندگان وسایل نقلیه می‌خواهیم ضمن رعایت مقررات از قرار دادن زنجیر و پوشاندن پلاک وسیله نقلیه خود به طور جد خودداری کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا