موتور‌سیکلت‌های پلاک مخدوش باعث بروز مشکلات ترافیکی

فاقد پلاک بودن یا مخدوش بودن پلاک موتورسیکلت‌ها سبب بروز مشکلات ترافیکی در شهر‌ها شده است و به بروز حوادث ختم می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدی یکی از شهروندان بیرجندی گفت: یکی از مشکلاتی که موتورسواران آن را به وجود آورده اند، تخلفات حادثه ساز است و راکبان موتور‌های فاقد پلاک تخلفات بیشتری دارند.

او گفت: راکبان به دلیل نداشتن پلاک یا مخدوش بودن آن به راحتی از صحنه تصادفات فرار می‌کنند و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورند.

برای پیگیری این موضوع با سرهنگ خسروی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند گفتگو کردیم.

توقیف و تشکیل پرونده قضایی در انتظار راکبان متخلف

سرهنگ خسروی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند گفت: اقدامات مقابله‌ای با موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش یا فاقد پلاک با جدیت دنبال می‌شود.

او گفت: طبق رصد اطلاعاتی صورت گرفته، با انجام اقدامات مقابله‌ای پلیس، تخلفات راکبان موتورسیکلت‌ها کاهش یافته است، اما باید به طور کامل رفع شود.

سرهنگ خسروی گفت: طبق هماهنگی با مقام قضایی، موتورسیکلت‌های متخلف فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش، توقیف شده و پرونده قضایی نیز برای آن‌ها تشکیل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند گفت: با اطلاع دادن تصادفات به پلیس، راکبان موتور‌های فاقد پلاک یا پلاک مخدوش از طرق مختلف شناسایی می‌شوند و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.

او گفت: راکبان موتورسیکلت علاوه بر اینکه با رعایت قوانین و مقررات رانندگی می‌توانند از بروز مشکل برای خود و دیگران اجتناب کنند، در حفظ امنیت ترافیکی نیز نقش خواهند داشت.

پایان پیام/

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا