مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران شمیرانات

برای افزایش ایمنی راکبان موتورسیکلت و صیانت از جان شهروندان، ۱۰۰ کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت در شهرستان شمیرانات توزیع شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از همشهری، «یاسر بوداغی» رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمیرانات با اشاره به اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت گفت: «بر اساس آمار، ۲۰ درصد از تصادفات جاده‌ای وسایل نقلیه مربوط به موتورسیکلت‌هاست. بنابراین در این طرح، ارتقای ایمنی راکبان با هدف صیانت از جان شهروندان در دستور کار است.»

او افزود: «در این طرح، علاوه بر توزیع ۱۰۰ کلاه ایمنی میان راکبان موتورسیکلت، برچسب‌های شبرنگی نیز به راکبان اهدا شد تا با نصب این شبرنگ‌ها در جلو و عقب موتورسیکلت که باعث بازتاب نور دیگر وسایل نقلیه عبوری و تشخیص بهتر موتورسیکلت‌ها در تاریکی شب می‌شود، از بروز تصادفات احتمالی جلوگیری کنند.»

بوداغی گفت: «موتور سواران برای تردد در محورهای شمیرانات باید از سلامت چراغ‌های جلو و عقب موتورسیکلت خود اطمینان داشته باشند، چراکه محورهای روستایی عموماً فاقد روشنایی هستند و روشن بودن چراغ‌ها اهمیت بالایی در حفط ایمنی تردد موتورسیکلت‌ها دارد.»

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
همشهری
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا