مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اینفوگرافیک | معرفی محبوب‌ترین تخلفات موتورسواران تهرانی

پرتکرارترین تخلفات موتورسیکلت‌سواران تهران را که در بررسی اجرای طرح ساماندهی و انضباط‌بخشی موتورسواران در این کلانشهر به دست آمده است، در اینفوگرافیک ببینید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ۳ هفته از اجرای طرح جدید ساماندهی و انضباط‌بخشی به تردد موتورسواران در بیش از ۱۰۰ نقطه از تهران می‌گذرد و سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ می‌گوید که در طول اجرای این طرح بیشترین تخلفات مربوط به پلاک بوده یعنی مواردی مانند مخدوش کردن و پوشاندن پلاک و … .

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، هنگام اعلام خبر اجرای این طرح حدود یک هفته قبل از عملیاتی شدنش،گفته بود: گلایه مردم از تخلفات بعضی از موتورسیکلت‌سواران زیاد شده بود و متأسفانه ما شاهد آن هستیم که رفتار این افراد سبب بروز یک‌سری از تصادفات و حوادث جبران‌ناپذیر برای خودشان یا دیگر شهروندان شده است. 

وی ادامه داده بود: ما وضعیت و شرایط موتورسیکلت‌سواران را درک می‌کنیم و هدفمان از اجرای چنین طرح‌هایی اجرای قوانین از سوی تمامی کاربران ترافیک از جمله موتورسیکلت‌سواران است. این امر موجب حفظ سلامت موتورسیکلت‌سواران، دیگر شهروندان و افزایش انضباط در عبور و مرور خواهد شد.

متن: لاله غزالی | گرافیک: مصطفی سرخوش

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
همشهری
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا