مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فروش ویژه موتورسیکلت‌ بنللی ۲۴۹s تمدید شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بنللی ۲۴۹S با قیمت ۵۷ میلیون تومان در فروشگاه‌های نیکران موتور پاسارگاد و تمامی نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایران عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند همراه این موتورسیکلت یک بسته ویژه شامل کلاه ایمنی و پروتکشن به‌عنوان هدیه در هنگام تحویل موتور دریافت کنند.

در فروش ویژه موتورسیکلت بنللی ۲۴۹S، چنانچه خریدار نقدی این موتورسیکلت باشید، از تخفیف ۳ میلیون تومانی بهره‌مند خواهید شد. پیش پرداخت خرید اقساطی، ۳۶ میلیون تومان است که مابقی مبلغ را می‌توانید در ۷ قسط بپردازید.

به‌منظور اطمینان خاطر مشتریان و آسایش افرادی که تمایل به خرید بنللی  ۲۴۹S دارند، خدمات پس از فروش نیکران موتور در همه روزهای هفته آماده خدمت‌گزاری به مشتریان خود است.

شرایط فروش بنللی ۲۴۹S

بنللی TNT ۲۴۹S را می‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین خریداری کنید. سایت موتورکده که فروشگاه آنلاین اختصاصی محصولات شرکت بنللی را به عهده دارد، امکان خرید غیرحضوری را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

همچنین می‌توانید برای بهره‌مندی از این فروش ویژه و آشنایی بیشتر با موتورسیکلت و شرایط فروش آن به نمایشگاه‌های موتورسیکلت بنللی، به آدرس‌های زیر مراجعه کنید:

– خیابان اندرزگو، روبروی سانا مال نبش وطن‌پور، پلاک ۱۲.۱

– خیابان هلال احمر، بعد از تقاطع انبار نفت، پلاک ۱۸۸

نمایندگی‌های مجاز موتورسیکلت‌های بنللی در تهران و شهرستان‌ها نیز فعال و آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

موتورسیکلت بنللی TNT ۲۴۹S چه ویژگی‌هایی دارد؟

نیکران موتور پاسارگاد، بنللی ۲۴۹s را در رنگ‌بندی متنوعی هم‌چون سبز، مشکی، طلایی و سفید عرضه کرده است.

صفحه نمایش چند منظوره دیجیتال، طراحی متفاوت چراغ‌ها، تایر پیرلی ایتالیا و زنجیر RK ژاپن از جمله ویژگی‌های خاص بنللی ۲۴۹S هستند. سیستم تعلیق قابل تنظیم و کمک‌ جلوهای تلسکوپی، راحتی عملکردِ فوق‌العاده‌ای را به این مدل از بنللی داده است.

در جدول زیر بخشی از خصوصیات بنللی ۲۴۹S قابل مشاهده است:

نیکران موتور پاسارگاد، از سال ۲۰۱۳ نمایندگی موتورسیکلت‌های ایتالیایی بنللی را عهده‌دار است. این شرکت توانسته در دو دوره رتبه اول رضایت‌مندی مشتری از خدمات پس از فروش را از  ISQI (شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران) دریافت کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درباره این موتورسیکلت و شرایط فروش آن با شماره‌های  ۵۴۵۴۸۰۰۰ و ۲۲۶۹۸۰۷۴ – ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا