مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سردار محمدحسین حمیدی: ۱۰ هزار موتورسیکلت متخلف، توقیف ساعتی شدند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۰ هزار موتورسیکلت متخلف در ۱۰ روز گذشته، به علت تخلفات پرخطر، روزانه ۱۲ ساعت توقیف شدند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، سردار محمدحسین حمیدی اظهار داشت: به منظور تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران که قبلاً به عنوان طرح موتوریار اجرا می‌شد، در حال حاضر با تخلفاتی همچون عبور ممنوع، پلاک مخدوش، عبور در پیاده رو و خط ویژه و حرکات مارپیچ به شدت برخورد می‌شود.
او گفت: بیشترین تخلفات در ۱۰ روز گذشته، مربوط به پلاک مخدوش و عبور از خط ویژه بود، در همین راستا از مردم نظرسنجی کردیم و آن‌ها از این گونه برخورد راضی بودند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در اجرای قانون مصمم هستیم و از برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف کوتاه نخواهیم آمد، اما این موضوع نیاز به حمایت مردم دارد.
سردار حمیدی تصریح کرد: در گذشته از تخلفات موتورسواران به علت مسائل اقتصادی و معیشتی چشم پوشی می‌کردیم، اما در حال حاضر اکثر مردم درخواست اجرای قانون درباره تخلفات موتورسوران را دارند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صداوسیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا