مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ناوگان محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد مجهز به موتورسیکلت‌های جدید شد

سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 34 دستگاه موتورسیکلت ایرانی به ناوگان موتوری یگان حفاظت محیط زیست استان افزوده شده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان حفاظت محیط زیست کشور در راستای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری خود ، برابر نیاز‌های موجود، راسا تعداد زیادی موتور سیکلت خریداری کرد.

اسلام جاودان‌خرد افزود: برهمین اساس لزوم تجهیز یگان حفاظت محیط زیست استانها به موتور سیکلت‌های مدرن و به روز نیاز ضروری بود و در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: کهگیلویه وبویراحمد با توپوگرافی عمدتا” کوهستانی و صعب العبور یکی از استان‌هایی بود که ضمن توجه نیاز ویژه ضرورت داشت به موتورسیکلت مجهز شود. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: با پیگیری های بعمل آمده از ابتدای سال جاری تا کنون یگان حفاظت محیط زیست استان طی دو مرحله به 34 موتورسیکلت نامی 250 ایرانی مجهز شده است . 

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌ها می‌توانند  نقش به سزایی در افزایش گشت و کنترل مناطق صعب العبور و بر خورد با شکارچیان متخلف داشته باشند گفت : موتور سیکلت ها به شهرستان های دارای مناطق حساس حفاظتی و به منظور افزایش توان مامورین یگان حفاظت در گشت و کنترل ها تحویل داده می‌شوند.

جاودان خرد در پایان از حمایت‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و فرمانده یگان حفاظت ‌در افزایش توان موتوری محیط زیست استان ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا