مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تور موتوری «پاریس- پرسپولیس» در بهار 1401 برگزار می‌شود

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از برگزاری همایش کمپر و کاروان‌های کشور در بهار ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تور موتورسیکلت‌های گردشگری رالی «پاریس- پرسپولیس» در اولین فصل سال آینده به شیراز وارد می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، محمد حسین صوفی روز سه شنبه – سوم اسفندماه- در همایش و نشست حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس از برگزاری تور گردشگری موتور سواری پاریس تا پرسپولیس و بزرگترین همایش کمپر و کاروان‌های کشور در بهار ۱۴۰۱ در شیراز خبر داد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: تور گردشگری کمپر و کاروان ها در مسیر مثلث گردشگری ایران (استان های اصفهان، یزد و فارس) و گردهمایی ملی آنها در شهر شیراز برگزار می شود. همچنین تور موتورسیکلت های گردشگری رالی تور پاریس- پرسپولیس در بهار ۱۴۰۱ وارد این شهر وارد می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مؤید محسن نژاد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مسئولان اتومبیلرانی، نیروی انتظامی و پلیس راهور استان فارس پس از بازدید از گردهمایی خودروها و موتورسیکلت ها، در نشستی به بررسی رفع موانع بیمه وسیله های نقلیه دارای پلاک تاریخی، برگزاری دوره های آموزش فرهنگ رانندگی ایمن، انجام فعالیت های مشترک در راستای کاهش تصادفات، ساماندهی خودروهای آفرود و امداد آفرود در ایام نوروز پرداختند.

در همایش و نشست حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس که با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، خودروهای کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروان و موتورسیکلت های گردشگری شرکت داشتند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا