مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

صدور حکم ۱۴۰ متهم پرونده موتورسیکلت‌های قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۴۰ فقره پرونده موتورسیکلت های قاچاق از ابتدای سال تا کنون رسیدگی کرده اند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سالاری گفت: متهمان این پرونده‌ها علاوه بر ضبط موتورسیکلت به پرداخت جریمه ۲۰۰ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شده اند.

او با اشاره به مجازات‌های پیش بینی شده در قانون برای نگهداری کالای قاچاق، گفت: موتورسیکلت‌های خارجی بدون اسناد گمرکی در حکم قاچاق بوده و مرتکبین طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ضبط موتورسیکلت به نفع دولت و جریمه نقدی تا ۲ برابر ارزش کالا به نفع دولت محکوم خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان لزوم انجام تشریفات گمرکی برای موتورسیکلت‌هایی که وارد کشور می‌شوند، نسبت به خرید و فروش و نگهداری موتورسیکلت‌های قاچاق به شهروندان هشدار داد و گفت: عده‌ای از شهروندان با نداشتن آگاهی نسبت به قوانین، اقدام به خرید و یا نگهداری موتورسیکلت‌های خارجی بدون اسناد گمرکی می‌کنند که ضروری است قبل از هرگونه اقدامی نسبت به مدارک گمرکی آن مطمئن شوند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا