مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بازدید شهردار تهران از غرفه شرکت «ایران دوچرخ» در نمایشگاه حمل‌ونقل پاک/ حمایت و پشتیبانی «علیرضا زاکانی» از شرکت‌های کمک کننده هوای پاک

علیرضا زاکانی شهردار تهران به همراه هیات همراه از آخرین دستاوردهای شرکت ایران دوچرخ در حوزه موتورهای برقی دیدن کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در نمایشگاه حمل و نقل پاک که به مناسبت هفته پاک توسط شهرداری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برگزار شده، محصولات برقی ایران دوچرخ حضور دارند.

ایران دوچرخ با قدمت ۵۰ ساله از شرکت‌های تابعه گروه بهمن است. این شرکت به عنوان اولین تولید کننده موتورسیکلت در ایران، سه محصول برقی تولید خود از جمله موتور برقی سه چرخ (500 واتی)، موتور برقی جیران (500 واتی)، موتور برقی جیران باتری لیتیومی (1500 واتی)، در نمایشگاه حمل و نقل پاک تهران در معرض عموم قرار داده است.


بیشتر بخوانید:

چراغ سبز تایلند به شهرداری تهران برای همکاری در زمینه طرح موتورسیکلت‌های برقی


شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح و بازدید از نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک» گفت: شهرداری باید به سمت‌وسویی برود که با توسعه زیرساخت‌ها، به هوای پاک کمک کند و یکی از برنامه‌های مدیریت شهری در این حوزه، پشتیبانی از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که خروجی کارشان به هوای پاک کمک می‌کند.

علیرضا زاکانی در حاشیه مراسم افتتاح و بازدید از نمایشگاه حمل‌ونقل پاک گفت: موجب توفیق است که از نزدیک تولیدکنندگان عزیز کشور را در حوزه دوچرخه، موتور و محصولاتی که می‌توانند به هوای پاک در کشور کمک کنند، مشاهده کنیم و هم تسهیلاتی که ایجاد می‌کنند و هم خیرات و برکاتی که زحمات این‌ها دارد، برای ما فرصت‌ساز و مغتنم است. 

شهردار تهران افزود: شهرداری باید به سمت‌وسویی برود که با توسعه زیرساخت‌ها، به هوای پاک کمک کند؛ مثلا در توسعه مترو سرمایه‌گذاری اساسی انجام شود و در بحث اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مسیری را طی کند که به هوای پاک کمک کند یا در حوزه موتورسیکلت و دوچرخه و اسکوتر تسهیلاتی داشته باشیم که هم برای مردم رفاه ایجاد کند و هم در حوزه هوای پاک کمک‌کننده باشد و هم باعث کاهش آلودگی‌ شود. 

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها در این حوزه، پشتیبانی از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که خروجی کارشان به هوای پاک کمک می‌کند. 

زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: در بودجه نیز یک سرفصل برای این موضوع گذاشتیم و اهتمام داریم که کار جدی در این زمینه انجام دهیم.


بیشتر بخوانید:

سخنان میرزایی قمی درباره نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک»

برگزاری نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک» در بهمن 1400

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارسایران دوچرخایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا