مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ مهدی توانگر: موتورسیکلت‌ها نقش ۸۵ درصدی در تصادفات جزیره کیش دارند

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کیش از افزایش چند برابری تصادفات موتور های شارژی در کیش خبر داد و گفت: این وسیله نقلیه در دی ماه نقش ۸۵ درصدی در بروز تصادفات دارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی توانگر روز عصر سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: عمده دلیل تصادفات این وسیله نقلیه عدم توجه به جلو و تسلط به رانندگی است که این چالش به مخاطره ای جدی در فرهنگ رانندگی جزیره تبدیل شده است.

وی افزود: فردی که با ۳۰ کیلومتر در ساعت حرکت میکند به ازای یک ثانیه عدم توجه به جلو ۱۰ متر رانندگی کور دارد که باعث وقوع تصادف می گردد و این یکی از عوامل بروز تصادفات در کیش است.

سرهنگ توانگر یادآور شد: جراحات وارده به راکبان موتورهای شارژی به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی است که داشتن کلاه ایمنی برای راکبان الزامی است.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش پلاک گذاری و ساماندهی موتور های شارژی را یک ضرورت دانست و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را توسط مردم شریف از الزامات جزیره کیش عنوان کرد.

وی با اشاره به وقوع بیش از ۲۵۰ تصادف موتور های شارژی در سال جاری از شهروندان و گردشگران خواست، نسبت به رعایت قوانین اهتمام داشته و تخلفات را از طریق ۱۲۰ به راهور اعلام کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا