مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حمید آقایی: راهکار جلوگیری از تردد موتورسواران در مسیرهای دوچرخه، فرهنگ‌سازی است

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: اصلی‌ترین راهکار جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌سواران در مسیرهای دوچرخه، فرهنگ‌سازی است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، حمید آقایی ضمن اشاره به مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری در اصفهان، اظهار کرد: ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، از گذشته تاکنون در اولویت اجرا بوده است اما از دی‌ماه سال گذشته شاهد تسریع در روند احداث این مسیرها بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مسیرهای ویژه دوچرخه‌، تردد موتورسیکلت‌سواران در این مسیرها است که خطرات زیادی به همراه دارد، افزود: در جلساتی که با پلیس راهور داشتیم درخواست کردیم نسبت به اعمال قانون تردد موتورسواران در این مسیرها با جدیت بیشتری اقدام کنند.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه مسیرهای ویژه دوچرخه‌سوای می‌تواند سبب کاهش ترافیک در سطح شهر شود، تصریح کرد: موتورسیکلت‌سواران نباید بدون توجه به علائم و قوانین در مسیرهای ویژه دوچرخه تردد یا پارک کنند و سبب به خطر انداختن امنیت دوچرخه‌سواران شوند.‌

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌سواران در مسیرهای دوچرخه، فرهنگ‌سازی است گفت: انتظار می‌رود شهروندان برای حرکت با دوچرخه در معابر شهر همکاری لازم را داشته باشند و از مسیرهای ایجاد شده استفاده کنند، البته امیدواریم طی تعامل با پلیس راهور و همکاری مردم بتوانیم این مسیرها را ایمن‌سازی کنیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا