مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

علی سلاجقه: ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت با کیفیت بالا مخصوص مناطق کوهستانی خریداری شده است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از خریداری ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت با کیفیت و ارسال آن در کشور برای محیط بانان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا وسیما، علی سلاجقه در مراسم رونمایی از تجهیزات محیط بانان، گفت: ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت با کیفیت بالا مخصوص مناطق کوهستانی با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان خریداری شده است که تا پایان هفته آینده تمام موتورسیکلت‌ها به کل کشور ارسال می‌شود و به هر استان ۱۶ دستگاه تعلق می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این تعداد تجهیزات کافی نیست و امیدوارم با این کار حداقل گره‌ای از مشکلات و فعالیت محیط بانان باز شود، تاکید کرد:در فاز بعدی وسایل نقلیه مناسب ازجمله خودرو‌های استاندارد برای محیط بانان خریداری شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: بحث اساسی ما این است که میدان را پایش کنیم و تجهیزات محیط بانان را به روز رسانی نماییم.

طرح محیط بانان اسب سوار بررسی می‌شود

رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به طرح محیط بانان اسب سوار گفت: خیلی از مسائل در داخل کشور در ابتدا اتفاق می‌افتد و بعد رها می‌شود مطمئن باشید در رابطه با طرح محیط بانان اسب سوار آن را بررسی می‌کنیم و هر جایی که اسب و قاطر قابلیت استفاده داشته باشد محیط بانان را تجهیز می‌کنیم و ظرفیت آن وجود دارد، ولی بیشترین تلاش ما این است که از تجهیزات به روز و نو استفاده نماییم.

وزارت نیرو در خصوص حق آبه تلاب‌ها عمل کند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص خشک شدن خلیج گرگان گفت: موضوع بارش در کشور بهانه‌ای شده برای ما و واقعا وزارت نیرو در خصوص تالاب‌های کشور که حق آبه آن‌ها تعیین شده اینجا وظایفی دارد که باید نسبت به آن عمل کند و اگر وزارت نیرو به تکالیف خود اقدام نکند ما از دولت می‌خواهیم تا نسبت به این موضوع ورود پیدا کند.
سلاجقه ادامه داد: دو هفته پیش به بازدید میدانی از تالاب میانکاله و خلیج گرگان داشتم لایروبی در حال انجام است چرا که اگر شیب کانال به سمت دریا باشد مابقی آب نیز از تالاب خارج می‌شود و یک طرح جامعی نیز برای احیای تالاب‌ها وجود دارد که این طرح در حال انجام است. همچنین تالاب انزلی به سازمان محیط زیست بازگشت و ما دیگر اجازه دست اندازی به تالاب‌ها را نمی‌دهیم.

اجازه فعالیت به پروژه‌هایی که مشکل محیط زیستی داشته باشند، داده نمی‌شود

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به انتقال آب دریا گفت: با سفر‌های رئیس جمهور به استان‌ها نوید بسیار خوبی برای محیط زیست دارد و مردم نسبت به این موضوع امیدوار بوده و یکی از دستاورد‌های سفر رئیس جمهور این است که دیگر هیچ پروژه محیط زیستی در آن مناطق موافقت نمی‌شود و پروژه‌هایی که مشکل محیط زیستی داشته باشد به هیچ عنوان اجازه فعالیت آن‌ها صادر نمی‌شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا