مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره طرح‌های توسعه‌ای ایران یاسا

شرکت ایران یاسا با سابقه ۵۳ ساله در عرصه تولید تایر و تیوب انواع موتورسیکلت، دوچرخه، ادوات کشاورزی سبک، فرغون و شلنگ آب و گاز فعال بوده و توانسته بازار خوبی از محصولات فوق را در دست بگیرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدای بورس، وحید بلالی، در ادامه بررسی شرکت های فعال در نمایشگاه بورس، بیمه بانک به غرفه شرکت ایران یاسا آمده ایم تا با فعالیت های این شرکت آشنا شویم؛ در گفتگو با کیوان فرخی  رئیس مطالعات و توسعه بازار این شرکت، وضعیت روز شرکت را بررسی کردیم که از نظر می گذرد:

شرکت ایران یاسا با سابقه ۵۳ ساله در عرصه تولید تایر و تیوب انواع موتورسیکلت، دوچرخه، ادوات کشاورزی سبک، فرغون و شلنگ آب و گاز فعال بوده و توانسته بازار خوبی از محصولات فوق را در دست بگیرد.

طرح های توسعه ای ایران یاسا

فاز اول طرح توسعه این شرکت در خصوص تایرهای نسل دوم موتورسیکلت شامل تایرهای تیوبلس موتوری و آفرود در سال ۱۳۹۹ بهره برداری شده که با افتتاح این فاز این شرکت توانسته بیش از ۹۰ درصد سهم بازار را در گروه تایرهای تیوبلس موتوری کسب کند که امید می رود با بهره برداری از فاز دوم تمام تایرهای مورد نیاز این گروه توسط تولیدات ایران یاسا پوشش داده شود.

تمرکز ویژه ایران یاسا بر بخش تحقیق و پژوهش

مهندسان این شرکت توانسته اند تکنولوژی روز تایرسازی را بومی سازی کرده است. ایران یاسا تمرکز ویژه ای بر بازار آینده دارد و پژوهشگران این شرکت توانسته اند با امکان سنجی به موقع نیاز بازار را از قبل تشخیص داده و به سرعت برای تولید اقدام کنند که این نکته یکی از ویژگی های بارز مدیریت در دوران جدید است.

ایران یاسا با نماد بورسی در بازار سرمایه ایران فعال بوده و توانسته EPS فوق العاده ۲۱۹۲ را کسب کرده و PبهS فوق العاده ۱.۲۴ را کسب کند.

ایران یاسا یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری(صباانرژی) است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدای بورس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا