مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرایط ویژه ترخیص ده هزار موتورسیکلت و خودرو در کردستان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: شرایط ویژه‌ و بی سابقه‌ای برای ترخیص ۱۰ هزار موتورسیکلت و خودرو از پارکینگ‌های استان فراهم شده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ برزو مرادی اظهار داشت: اکنون هشت هزار دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار دستگاه انواع خودرو در پارکینگ‌های استان وجود دارد که صاحبان این موتورسیکلت‌ها و خودروها می‌توانند در قالب طرحی که برای ترخیص در نظر گرفته شده با تسهیلات بیشتر و هزینه کمتر آنها را از پارکینگ ترخیص کنند.

وی ادامه داد: این طرح که تا پایان دی‌ ماه جریان خواهد داشت شامل خودروهایی می‌شود که تا پایان سال ۹۹ به پارکینگ منتقل‌شده‌اند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه مالک باید در ابتدا به دفاتر پلیس ۱۰+ رجوع کند افزود: هزینه‌های  نگهداری در پارکینگ، برابر نرخ سال ۱۳۹۴ محاسبه شده و بخشودگی دو برابری جریمه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: امکان پرداخت تدریجی جریمه‌های معوقه و امکان ترخیص بدون پرداخت بدهی عوارض بزرگراهی و عوارض شهرداری از دیگر مزایای این طرح است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان یادآور شد: همراه داشتن مدارک موجود از قبیل قبض پارکینگ، کارت ملی و سند مالکیت برای ترخیص ضروری است.

 سرهنگ مرادی گفت: وسایل نقلیه‌ای که بنابر دستور توقیف ‌شده‌اند باید از آن طریق رفع توقیف بشوند تا از مزایای طرح بهره‌مند شوند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا