مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفى يك اسكوتر برقى جديد هندى

استارت‌آپ PURE در هند به تازگی از اسکوتر الکتریکی خود به نام EPluto 7G رونمایی کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، اخیراً خودروهای الکتریکی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و شرکت‌های متفاوت در حال تولید این محصولات هستند. علاوه بر خودروها، موتورسیکلت‌ها و اسکوترهای الکتریکی نیز وارد بازار شده‌اند و همچنان جای پیشرفت زیادی دارند. یک استارت آپ هندی به نام PURE ازنوعی اسکوتر برقی به نام EPluto 7G رونمایی کرده است که محصولی بسیار مناسب برای استفاده درون شهری است، این محصول بسیار کم مصرف است.

PURE برای تولید این اسکوتر برقی از طرح وسپای قدیمی الگو گرفته است که در هندوستان طرفداران زیادی داشته است و با نام Bajaj Chetak شناخته می‌شود. اسکوتر برقی EPluto 7G از یک موتور الکتریکی دو هزار و ۲۰۰ واتی استفاده می‌کند که با هر بار شارژ کردن قادر است تا ۱۲۰ کیلومتر مسافت را طی کند. این باتری قابل حمل با ولتاژ ۶۰ وات و ظرفیت ۲.۵ کیلو وات ساعت قابلیت جا به جایی دارد و برای شارژ می‌توان آن را به مکان دیگری انتقال داد. شرکت تولید کننده اعلام کرده است که شارژ کامل این محصول چهار ساعت طول می‌کشد.

حداکثر سرعت اسکوتر برقی EPluto 7G نیز ۶۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است، این محصول برای رسیدن به سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت به پنج ثانیه زمان نیاز دارد. در این محصول امکان نشستن دو نفر روی صندلی به صورت همزمان وجود دارد و هیچ فشار یا آسیبی به موتور دستگاه وارد نمی‌شود. اسکوتر برقی استارت‌آپ PURE به سیستم ضد سرقت ویژه Smart Lock و ترمزهای دیسکی مجهز شده است و روی دو شاخه فرمان آن یک صفحه نمایش LCD پنج اینچی برای نمایش سرعت، شارژ باتری،مسافت طی شده تعبیه شده است. اسکوتر برقی EPluto 7G در رنگ‌های قرمز، مشکی، آبی، خاکستری، سفید و زرد و با قیمت یکهزار و ۷۶ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا