مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌هایی که به دست پلیس ایمن سازی می‌شوند

مأموران پلیس راه شهرستان بشرویه در طرح چراغ روشن، قطعات موتورسیکلت های شهر را به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات به طور رایگان تعویض می کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تصادفات جاده‌ای همواره از حوادثی هستند که می‌توانند علل متفاوتی داشته باشند.

شاید در بعضی از مواقع جاده، در برخی موارد انسان و در برخی مواقع نیز وسیله نقلیه مقصر حادثه باشد.

یکی از جا‌هایی که در آن تصادفات بسیاری رخ می‌دهد، ورودی شهر بشرویه است که خسارات فراوانی در این مسیر به رانندگان خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌ها وارد شده است.

بیشترین تصادفات مربوط به موتورسیکلت ها است 

یکی از شهروندان بشرویه‌ای با اظهار تأسف از بروز چنین حوادثی می‌گوید: ورودی بشرویه ناایمن است و افراد بسیاری در آن تصادف می‌کنند.

او ادامه می‌دهد: یکی از عمده دلایل موجود این تصادفات، دوبانده نبودن ورودی شهر و عدم روشنایی کافی برخی وسایل نقلیه است.

این شهروند بشرویه‌ای بیان می‌کند: اکثر تصادفاتی که به وقوع می‌پیوندد، یک یا دو طرف آن‌ها را موتورسیکلت سواران تشکیل می‌دهند و صدمات بدی به آن‌ها وارد می‌شود.

حالا به منظور بهبود شرایط موتورسیکلت‌ها و کاهش آمار تصادفات در ورودی شهر بشرویه، پلیس راه این شهرستان دست به اقدامی جالب و نیک زده است.

تعویض رایگان قطعات موتورسیکلت

سروان منتظریان رئیس پلیس راه بشرویه گفت: طرح چراغ روشن به منظور تعویض قطعات موتورسیکلت‌ها و بازدید فنی از آن‌ها در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه این طرح از ۱۲ آبان آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد، افزود: این طرح به همت عوامل پلیس راه در پارکینگ ورودی شهر که رو به روی مسجد اباالفضل (ع) شهر قرار دارد برگزار می‌شود.

سروان منتظریان بیان کرد: در این طرح که پس از اتمام آن به قید قرعه کلاه ایمنی نیز بین شرکت کنندگان در طرح توزیع خواهد شد، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه ایمنی موتورسیکلت تعویض می‌شود.

رئیس پلیس راه بشرویه عنوان کرد: ۳۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح پیش بینی شده و ۲۵۰ موتورسوار از آن بهره‌مند خواهند شد تا بتوان تعداد تصادفات را کاهش داد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا