مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرگرد توانگر خبر داد؛ کلاس‌های غیر حضوری آموزش گواهینامه موتورسیکلت در کیش

رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به اجرای طرح ساماندهی موتور‌های شارژی در کیش گفت: کلاس‌های آموزشی اخذ گواهینامه موتورسیکلت به صورت غیر حضوری و برخط برگزار خواهد شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، سرگرد مهدی توانگر، افزود: ساماندهی موتور‌های شارژی یکی از برنامه‌ها و دغدغه‌های اصلی فرماندهی انتظامی ویژه کیش  است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی موتور‌های شارژی به معنای توقیف این وسیله نقلیه نیست، گفت: با فراخوان موتور‌های شارژی، اطلاعات موتور‌ها در سامانه پلیس ثبت خواهند شد و راکبان به آموزشگاه‌های رانندگی برای اخذ گواهینامه رانندگی موتورسیکلت با درنظر گرفتن تسهیلات ویژه معرفی خواهد شد.

سرگرد توانگر با اشاره به اینکه در کیش بیش از هشت هزار موتور شارژی تردد می‌کنند، افزود: براساس هماهنگی با پلیس راهور اعطای گواهینامه موتورسیکلت بدون سقف تعداد متقاضی در کیش انجام خواهد شد و هر تعداد از متقاضیان که برای اخذ گواهینامه مراجعه کنند می‌توانند پس از گذراندن دوره آموزشی و آزمون، گواهینامه را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی آنلاین و غیر حضوری است، گفت: با افزایش ظرفیت متقاضیان دریافت گواهینامه و  براساس برنامه زمان بندی کلاس‌های غیرحضوری برگزار خواهد شد و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با ترافیک این طرح را با موفقیت انجام دهیم.

سرگرد توانگر گفت: هزینه طرح ساماندهی موتور‌های شارژی در کمیسیون مربوطه تعیین و از راکبان دریافت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد تصادفات در جزیره کیش به موتور‌های شارژی اختصاص دارد، گفت: سامانه ۱۲۰ پلیس راهور شبانه روز در خدمت ساکنان و گردشگران جزیره کیش است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا