مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اولین گام برای نوسازی ناوگان موتوری محیط بانی کشور انجام شد

معاون توسعه، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از توزیع ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت تولیدی شرکت نیروی محرکه ایران خودرو در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا؛ اصغر دانشیان با اشاره به انعقاد خرید قرارداد ۱۲۰۰ دستگاه موتور سیکلت که در هفته محیط زیست سال جاری انجام شده بود، گفت : اکنون از این تعداد موتور سیکلت تولیدی شرکت نیروی محرکه ایران خودرو  تعداد ۵۰۰ دستگاه موتور سیکلت با هدف تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری سازمان حفاظت محیط زیست کشوربرای تحویل به ادارات کل محیط زیست سراسر کشور آماده ارسال شد.

وی ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته برای عملیاتی شدن این قرارداد خاطر نشان کرد: از تعهد ریالی این قرارداد، ۲۵ درصد از مبلغ اولیه به مبلغ ۱۷ میلیاردتومان توسط صندوق ملی محیط زیست پرداخت شد.

اصغر دانشیان با اشاره به قابلیت های ویژه و اختصاصی این موتور سیکلت ها گفت : از این پس محیط بانان می توانند با این وسیله نقلیه که توانایی جابه جا شدن در مسیرهای صعب العبور را دارد، محیط را برای شکارچیان غیر مجاز و افرادی که مخل حفظ محیط زیست کشور هستند ناامن کنند.

وی درپایان خاطر نشان کرد : امیدواریم با انجام سریع تر سایرتعهدات، الباقی موتور سیکلت ها به زودی آماده و تحویل سازمان حفاظت محیط زیست شود.

  • عکس تزئینی است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا