مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرکت SYM به لیست شرکت‌کنندگان در ایکما 2021 اضافه شد

طی چند ماه گذشته شرکت‌های کیمکو، یاماها، بنللی و هوندا حضور خود را در این رویداد عظیم اعلام کرده بودند و اکنون یکی دیگر از غول‌های موتورسیکلت حضور خود را برای شرکت در ایکما 2021 اعلام کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، نمایشگاه ایکما (EICMA) یکی از برترین نمایشگاه‌های موتورسیکلت جهان است که غول‌های تولید موتورسیکلت مانند کاوازاکی، هوندا، کی‌تی‌ام، سوزوکی و یاماها را به خود جذب می‌کند. این شرکت‌ها، در میان شرکت‌های دیگر، زمانی را برای قدم گذاشتن روی صحنه می‌گذارند و جدیدترین و بزرگ‌ترین برند خود را نشان می‌دهند و با بازگشت ایکما، تولیدکنندگان موتورسیکلت مانند اس‌وای‌ام مشتاق ارائه محصولات و نمونه‌هایی برای سال‌های آینده خواهند بود.

اما، طبق اطلاعات موجود یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تایوان که اسکوترهای ارزان قیمت و کم حجم دارد حضور حضور خود را تأیید کرده است. رویداد امسال به این معنی است که Sanyang Motor یک سری محصولات جدید در خط تولید دارد. طبق گزارش‌ها، گردش مالی سالانه SYM در تولید جهانی معمولاً بیش از یک میلیون وسایل‌نقلیه دوچرخ و چهارچرخ را نشان می‌دهد.

جدیدترین محصول این شرکت MAXSYM 400 که سازگار با یورو 5 است و دارای یک موتور 4 زمانه، تک سیلندر، 399 سی‌سی است که در ایکما 2019 نشان داده شد و قادر است تا 139 کیلومتر در ساعت را تحمل کند و دارای گشتاور 39.5 نیوتن متر/ 5250 دور در دقیقه است. از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر می‌توان به سیستم کنترل کشش بسیار خوب (TCS)، سیستم تعلیق عقب چند منظوره 5 موقعیتی، راه‌اندازی بدون کلید و وزن مناسب 215 کیلوگرم اشاره کرد.

حال باید ببینیم SYM با وجود چنین محصولاتی برای نمایشگاه ایکما 2021 چه محصول جدید و جذاب دیگری برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

قابل ذکر است که شرکت SYM در ​​سال 2021 سرعت بالایی را حفظ کرده و به سمت یک رکورد جدید حرکت می‌کند. فروش جهانی در پایان ماه مه امسال تعداد 254.458 بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان 16 درصد افزایش داشته، اما در مقایسه با سال 2019 میزان 11.3 درصد کاهش داشته است.

دولت تایوان در مدیریت خطرات کووید 19 یکی از بهترین‌ عملکردها در جهان را داشته است و در نهایت موارد کمی در این کشور کشف شده است. در نتیجه نیازی به هیچ مانعی برای فعالیت اقتصادی در داخل تایوان نبود و باعث شد که صنعت موتورسیکلت این کشور مسیر مثبتی را طی کرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
motorbikewritermotorcyclesdata
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا