مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسوار گیلانی قهرمان رقابت‌های سوپر اندرو کشور شد

سعید پوروثوق موتورسوار گیلانی قهرمان رقابت‌های موتورسواری سوپر اندرو کشور شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روزیکشنبه با اعلام خبر  گفت: رقابت‌های موتورسواری سوپر اندرو قهرمانی کشور در همدان برگزار شد که در نهایت سعید پوروثوق موتورسوار شایسته گیلانی توانست مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مرتضی ورزلدوست افزود: در پایان این دوره ازرقابت‌ها که به مناسبت هفته دفاع مقدس و در چهار کلاس برگزار شد، پوروثوق از استان گیلان موفق شد مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کند تا به اردوی تیم ملی دعوت شود.

وی ادامه داد: در رقابت‌های موتورسواری سوپر اندرو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، ۶۰ موتورسوار از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در پیست بین المللی همدان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر به تیم ملی راه یافتند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: تیم ملی موتورسواری سوپر اندرو کشور خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی این رشته که از بیستم مهرماه جاری در کشور ترکیه برگزار می شود، آماده می کند.

ورزلدوست بیان کرد: امیدواریم که سعید پوروثوق ورزشکار ارزنده استان گیلان که توانست مقام قهرمانی رقابت های سوپر اندرو کشور را کسب کند، در اردوی تیم ملی نیز بدرخشد تا به همراه این تیم در رقابت‌های جهانی ترکیه حضور یابد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا