مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

همدان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی موتورسواری شد

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: این استان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی موتورسواری کلاس آزاد “اندرو” شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اصغر جهانیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست اخیر با «مازیار ناظمی» رییس فدراسیون توانستیم امتیاز میزبانی این مسابقات را برای اواخر شهریور ماه امسال دریافت کنیم.

وی بیان کرد: پست موتورسواری شهید مفتح با حمایت‌های حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان مجهز به سکو و تجهیزات لازم شد و بخشی از مشکلات این پیست را حل کردیم.

جهانیان خاطرنشان کرد: استانداردسازی پیست موتورسواری همدان باعث شد تا بتوانیم برای نخستین بار میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی موتورسواری اندرو را کسب کنیم.

وی با یادآوری اینکه این مسابقات به منظور مشخص‌شدن نفرات تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد: نمایندگان استان نیز بتوانند جواز حضور در این رقابت‌های جهانی را کسب کنند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان افزود: همچنین قرار است از سوی کمیته رشته اندرو فدراسیون یک دوره کارگاه آموزشی با استفاده از یک مدرس خارجی به ‌صورت آنلاین برگزار شود.

همدان با داشتن نزدیک به یک هزار ورزشکار در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی، یکی از استان‌های فعال در سطح کشور است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا