مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حبیب‌الله محمودان عنوان کرد: حضور طبقه‌ای از مافیا در صنعت موتورسیکلت کشور/ مونتاژکنندگان با سود 100 درصدی می‌فروشند

نایب رییس هیأت مدیره سندیکای قطعه سازان موتورسیکلت کشور به تشریح چالش های پیش روی وزیر صمت در صنعت موتورسیکلت پرداخت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبر خودرو، حبیب الله محمودان اظهار داشت: برنامه وزیر صمت برنامه ای بسیار جامع و کارآمد است و امیدواریم که کلیه صنایع از جمله صنعت موتورسیکلت کشور طبق این برنامه پیش رود تا بتوانیم به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

وی درباره چالش های پیش روی وزیر صمت در صنعت موتورسیکلت، اظهار داشت : مهم ترین چالش حضور طبقه ای از مافیا در این صنعت است که کشور را به بهشت واردات موتورسیکلت تبدیل کرده و آن را با صد در صد سود به فروش می رسانند. لذا ایشان باید با انتخاب تیمی منسجم در وزارتخانه مانع حضور افراد بی توجه به اهداف صنعتی کشور شوند تا بتوان از طریق ثروت آفرینی به پیشرفت صنعت کشور کمک کرد.

نایب رییس هیأت مدیره سندیکای قطعه سازان موتورسیکلت کشور اولین ماموریت وزیر صمت را تغییر نگرش و داخلی سازی در صنعت موتورسیکلت عنوان کرد و گفت: ایشان باید نگاه به درون داشته باشند و در تیم خود از افرادی که چنین نگرشی دارند استفاده کنند. چرا که نیاز کشور باید از طریق صنایع و تولیدکنندگان داخلی تامین شود.

محمودان در پایان اظهار داشت: هوشمند سازی صنعت موتورسیکلت نیازمند حضور کارشناسان آگاه در پیکره کارشناسی وزارت صمت است که اطلاعاتی بیش از شرکت های موتورسیکلت سازی و واردکننده داشته باشند. در غیر این صورت این شرکت ها مشکل را طوری مطرح می کنند که در را برای واردات باز کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبر خودرو
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا