مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای: استفاده از طلق برای پلاک موتورسیکلت‌ها ممنوع است/ موتورهاى سنگین بعد از توقیف به راحتی ترخیص نمی‌شوند

رئیس پلیس پیشگیری تهران: استفاده از هرگونه طلق مشکی برای پلاک موتورسیکلت که خوانش رقم پلاک را محدود کند، ممنوع است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: تردد موتورسیکلت ٢۵٠سی سی به بالا در سطح شهر ممنوع است و هر زمانی پلیس وجود چنین موتورسیکلت های را در شهر ببیند با موتورسوار برخورد خواهد کرد همچنین موتور توقیف خواهد و به راحتی ترخیص نمی شود.

او با بیان اینکه بسیاری از سرقت های انجام شده در سطح شهر توسط موتور سیکلت انجام می شود، گفت: اغلب سارقین موتور سیکلت ها را پوشش برای سرقت ها قرار می دهند که زمانی که پلیس برای پیگیری اقدام می کند متوجه می شود که بسیاری از پلاک های این موتور سیکلت ها مخدوش یا دست نویس است .

سرهنگ موقوفه ای ادامه داد: در صورتی موتورسیلکتی با پلاک مخدوش توسط پلیس نیروی انتظامی و پلیس راهور مشاهده شود، توقیف می شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: استفاده از موتورسیکلت در کلان شهرهایی مانند تهران در بسیاری از مواقع خوب و سریع  است اماتردد موتورسیکلت بدون پلاک، با پلاک مخدوش ، پلاک دستکاری شده جرم محسوب می شود.

او بیان کرد: استفاده از هرگونه طلق مشکی برای پلاک موتورسیکلت که خوانش رقم پلاک را محدود کند، ممنوع است و پلیس با چنین مواردی برخورد کند حتما موتور سیکلت را توقیف می کند و مالک وسیله نقلیه ی به این راحتی نمی تواند موتور سیکلت خود را آزاد کند چراکه باید مراحل مختلفی از جمله پرداخت خلافی، دریافت معاینه فنی و… را به درستی انجام دهد.

سرهنگ موقوفه ای در پایان گفت: هم پلیس راهنمایی و رانندگی و هم پلیس پیشگیری طرح های مختلفی را برای برخورد با موتورسواران متخلف دارد همچنین در روزها و ساعات مختلف و در روزهای مختلف به سمت محور های فشم و… طرح های مختلفی را برای تردد انواع موتورسیکلت اجرا می کنیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا