مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدل مفهومی یک موتورسیکلت که جلوتر از فناوری‌ موجود امروز است

در حالی که به نظر می‌رسد آینده تحرک شخصی در جهت خاصی پیش می‌رود (به‌عنوان مثال، اسکوتر برقی خسته‌کننده و شبیه به لوازم خانگی)، این امر متفکران و هنرمندان خلاق را در هنگام طراحی باز نمی‌دارد. اکنون، ما انواع مفاهیم طراحی را مشاهده کرده‌ایم که درجات مختلفی از حساسیت را نشان می‌دهند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، برخی از مفاهیم به‌خوبی و واقعاً به واقعیت نزدیک هستند، در حالی که برخی دیگر بسیار عجیب و غریب هستند یا فناوری ما هنوز به آن سطح نرسیده است. این طراحی قابل توجه از Haochen Wei، دانشجوی طراحی که توسط Wenson پیش می‌رود، به وضوح جلوتر از آن چیزی است که فناوری فعلی ما می‌تواند ایجاد کند. اما، مطمئناً چشم‌انداز جالبی است، هرچند که به‌زودی شاهد آن نخواهیم بود.

او آن را Husqvarna Devil S می‌نامد. بله، دقیقاً همان چیزی است که شما فکر می‌کنید، این کانسپت که ترکیبی از یک خودروی اسپرت و یک موتورسیکلت است، یک وسیله‌نقلیه دوچرخ محصور است که مانند یک موتورسیکلت عمل می‌کند. اما، محافظت محصور شده از یک خودرو را ارائه می‌دهد. حتی دارای درهای قیچی چشمگیر است، مشابه آنچه در لامبورگینی آونتادور پیدا می‌کنیم. او اظهار می‌کند که Devil S دارای درهایی است که از شکل بال‌های کرم شب تاب الهام گرفته است.

طراحی وی مطمئناً برای نسل جوان موتورسوار که استایل فوق‌العاده‌ای شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی را دوست دارند، جذاب است. در حال حاضر، ممکن است همه اینها دور از ذهن به‌نظر برسند، اما مطمئناً واضح است که روندهای طراحی در مسیر دو سویه به سمت آینده پیش می‌روند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا