مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌های سازمان حفاظت محیط زیست یزد به شبکه هوشمند متصل شد

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان یزد از ادامه هوشمند سازی ناوگان موتوری یگان حفاظت این سازمان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیره پورملائی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با اعلام خبر تکمیل سامانه هوشمند هدایت ناوگان این سازمان، گفت: پارسال با تجهیز ۳۵ خودرو سازمانی به GPS، شبکه هوشمند ناوگان یگان حفاظت محیط زیست استان یزد راه اندازی و به بهره برداری رسید و امسال تجهیز موتورسیکلت‌های سازمانی در دستورکار قرار گرفت که با نصب جی پی اس بر روی ۴۲ دستگاه موتور سیکلت، این مهم نیز انجام شد.

او افزود: مزیت اصلی اجرای این سیستم، که برای اولین بار به کار گرفته شده، افزایش بهره وری در گشت و پایش محیط زیست است به طوری که علاوه بر افزایش نظارت بر نحوه عملکرد واحد‌های مختلف اجرایی و یگان حفاظت، امکان پیشگیری از حوادث احتمالی، اعزام به موقع نزدیک‌ترین وسیله نقلیه برای مقابله با تخلفات، بهبود مدیریت عملیات تعقیب و گریز و مدیریت بهینه سوخت و جلوگیری از تردد‌های کم بازده و غیر ضرور را مقدور می‌نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: این امر از طریق قابلیت‌های سیستم نظیر مدیریت، کنترل و نظارت بر عملیات گشت و پایش، کنترل مسیر‌های تردد و بازسازی مسیر پیموده شده در یک سال گذشته و به طور کلی، بهینه سازی عملیات گشت امکان پذیر می‌شود. این سیستم بر مبنای GSM و سیم کارت است که قابلیت اتصال و نمایش موقعیت و نحوه گشت زنی وسایل نقلیه محیط زیست را به صورت کاملا آنلاین فراهم می‌سازد. تجهیزات سخت افزاری این سیستم، با توجه به شرایط کاری محیط زیست، طوری انتخاب شده که دارای بالاترین کیفیت موجود بوده و کاملا در مقابل گرد و غبار، لرزش و رطوبت ایزوله باشد.

شایان ذکر است امکان ارتباط مستمر به سیستم از طریق اینترنت برای مدیر، فرمانده یگان و سایر کاربران مرتبط فراهم شده و سطوح مختلف دسترسی به اطلاعات سامانه، برای کاربران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا