مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هارلی دیویدسون موتورسیکلت برقی جدید خود را معرفی کرد

در 8 ژوئیه 2021، هارلی دیویدسون موتورسیکلت LiveWire ONE را معرفی کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرعت نهایی این محصول 110 مایل در ساعت است و یک باتری 15.4 کیلووات ساعتی دارد. هارلی می‌گوید با یک شارژر سریع DC می‌تواند در مدت 40 دقیقه از صفر تا 80 درصد یا در یک ساعت تا 100 درصد شارژ شود. برد شهری ادعا شده 146 مایل است و محدوده ترافیک توقف و حرکت 95 مایل است. البته یافته‌های دنیای واقعی ممکن است متفاوت باشد.

چیزی که ممکن است باعث شود بیشتر مردم در مورد LiveWire ONE صحبت کنند قیمت آن است که به میزان قابل توجهی کاهش یافته و قیمت آن از 29.799 دلار به 21.999 دلار رسیده است که کاهش حدود 7800 دلاری را نشان می‌دهد.

این موتورسیکلت اولین حضور خود را در نمایشگاه IMS Outdoors North California در تاریخ 18 جولای 2021 انجام خواهد داد. اگر به این رویداد می‌روید، باید بتوانید آن را سوار شوید. این محصول در 12 نمایندگی اختصاصی LiveWire در سراسر ایالات متحده در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، نمایندگی‌های آن در کالیفرنیا، نیویورک و تگزاس وجود دارد. اما این شرکت قصد دارد مکان‌های دیگری را در پاییز 2021 افتتاح کند.

افرادی که در ایالات متحده حضور دارند، می‌توانند این موتورسیکلت را به‌صورت آنلاین در LiveWire.com خریداری کنند. اما، در حال حاضر تنها در صورت زندگی در یکی از این سه ایالت می‌توانید این کار را انجام دهید و فقط به آدرس‌های 50 مایلی یکی از آن فروشگاه‌ها ارسال می‌شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
MotorcycleRideapartLivewire
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا