مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یاماها موتور با یک شرکت هواپیمایی ژاپنی قرارداد همکاری امضاء کرد/ آیا باید منتظر یک موتورسیکلت پرنده باشیم؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، برخی از انسان‌ها همیشه پرواز را دوست داشته‌اند. چه این پرواز از طریق هواپیما باشد، یا این که احساس کنید با موتورسیکلت خود در حال پرواز هستید یا یک موتورسیکلت پرنده رویایی است که به‌نظر می‌رسد انسان هرگز از آن دور نخواهد شد.

در تاریخ 29 ژوئن 2021، شرکت یاماها موتور رسماً اعلام کرد که با شرکت هواپیمایی ژاپنی ShinMaywa Industries، برای “تحقیق مشترک در مورد هواپیماهای کوچک نسل بعدی” توافق‌نامه‌ای امضا کرده است.

هر یک از شرکا چه چیزی را به میز می‌آورد؟ یاماها قصد دارد فناوری موتور کوچک خود را بیاورد و برای تأمین انرژی اولین نمونه هواپیما از یک طرح دوقلو موازی استفاده خواهد کرد. در همین حال، تجربه طولانی ShinMaywa در مهندسی هواپیما در خدمت طراحی ساخت نمونه‌های اولیه و انجام آزمایشات، در میان سایر جنبه‌های تحقیقاتی است.

هیچ نوع جدول زمانی درج شده در این اطلاعیه ذکر نشده است. بنابراین، ما نمی‌دانیم چه زمانی می‌توان انتظار داشت که اولین ثمرات این همکاری را ببینیم.

آیا این قرارداد همکاری به این معنی است که ما یک قدم به ساخت یك موتورسیکلت پرنده خود نزدیك هستیم؟ احتمالاً نه؟ اما هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که این چند سال عجیب بوده است. در هر صورت، ما مشتاقانه منتظریم ببینیم هر دو شرکت در نهایت با هم چه وسیله‌ای را خواهند ساخت؟

برای مطالعه اخبار بیشتر از یاماها اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapartیاماها موتورYamaha Motor
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا