مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قیمت سه مدل از موتورسیکلت‌های بنللی گران شد

می‌توان انتظار داشت که افزایش‌های بعدی قیمت‌ها در ماه‌های آینده دنبال شود. بنابراین، اگر در هند هستید و مدتی است که خرید بنللی جدید را به تعویق انداخته‌اید، ممکن است عاقلانه باشد که قبل از افزایش مجدد قیمت، ماشه را بکشید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، تولیدکننده موتورسیکلت بنللی قیمت سه محصول محبوب خود یعنی (Leoncno500، TRK502 وTRK 502X) را در هند افزایش داده است. این فقط چند ماه پس از بازگشت شرکت با استاندارد BS6 به هند انجام می‌شود.

با این حال، با توجه به حساس بودن قیمت بازار هند به‌ویژه در حال حاضر، کوچ خریداران احتمالی بنللی به سمت محصولات دیگر با توجه به گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر، مانند رویال انفلید 650، کی‌تی‌ام390 و یا هوندا سی‌بی500 تعجب‌آور نخواهد بود.

اکنون، بنللی دلیل دقیق این که چرا مجبور به افزایش قیمت این سه محصول شده را فاش نکرده است. با این حال، منابع اطلاعاتی نشان می‌دهند که این به دلیل چالش‌هایی است که شرکت در زمینه تولید و واردات با آن روبرو بوده است که عمده آن به‌دلیل بیماری همه‌گیر ویروس کرونا است.

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
TimesnownewsNewsbytesappRideapartRushlane
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا