مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

باجاج اخیراً یک نام تجاری برای موتورسیکلت برقی جدید خود ثبت کرده است

پس از اسکوتر برقی چتاک، باجاج ممکن است قصد داشته باشد اولین موتورسیکلت برقی خود را معرفی کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، باجاج اخیراً یک مارک تجاری موتورسیکلت برقی ثبت کرده است. برنامه علامت تجاری برای نام “Freerider” تحت کلاس 12 ثبت شده است. این کلاس شامل اتومبیل‌های مختلف از جمله وسایل‌نقلیه الکتریکی است.

این موتورسیکلت الکتریکی جدید مطمئناً به‌عنوان یک نفس تازه در بخش دوچرخ الکتریکی با سرعت رشد زیاد در آسیا عمل می‌کند. در حقیقت باجاج جدید می‌تواند اولین موتورسیکلت برقی باشد که توسط یک تولیدکننده اصلی موتورسیکلت در هند راه‌اندازی می‌شود. با این وجود بیش از حد احتمال دارد که این محصول در همان پلت فرم Husqvarna E-Pilen ساخته شود و قطعات زیادی را با موتورسیکلت برقی اروپایی به اشتراک بگذارد. به هر حال، باجاج نقش زیادی در توسعه E-Pilen و همچنین بسیاری از دوچرخ‌های دیگر از هاسکوآرنا و کی‌تی‌ام بازی می‌کند.

انتظار می‌رود که باجاج جدید برقی همان پیشرانه الکتریکی هاسکوآرنا را داشته باشد. این بدان معناست که احتمالاً مجهز به یک موتور الکتریکی 8 کیلوواتی خواهد بود که معادل حدود 11 اسب بخار قدرت را بیرون می‌کشد.

شارژ موتور الکتریکی توسط یک بسته باتری لیتیوم یونی انجام می‌شود که انتظار می‌رود با یک بار شارژ حدود 100 کیلومتر یا برد 62 مایل راه برود. همچنین جالب است بدانید که کی‌تی‌ام و هاسکوآرنا روی توسعه باتری‌های قابل تعویض برای وسایل‌نقلیه الکتریکی خود کار کرده‌اند. با این کار تعجب‌آور نیست اگر باجاج جدید برقی از همان نوع فناوری باتری قابل تعویض بهره ببرد.

در حال حاضر، باجاج جدید الکتریکی هنوز به‌طور رسمی توسط سازنده هندی معرفی نشده است. به غیر از پرونده‌های اخیر ثبت علامت تجاری، هنوز شاهد هیچ‌گونه تیزر تبلیغاتی از باجاج نیستیم.

برای مطالعه اخبار بیشتر از باجاج اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartIpindiaonlineRushlane
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا