مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئيس کل دادگستری استان اصفهان: آلودگی صوتی با موتورسيکلت جرم است

به گزارش موتورسیکلت نیوز، رئيس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ناامن سازی هر چه بيشتر ميدان فعاليت هنجارشکنان و اراذل و اوباش و مجرمان خطرناک در هدف‌گذاری دستگاه قضايی قرار دارد.

محمدرضا حبيبی روز چهارشنبه در نشست مشترک و تخصصی قضايی، انتظامی در دادگستری اصفهان، حمل و استفاده از سلاح را يکی از جرايم مهم برشمرد و گفت: با رصد اطلاعاتی دقيق اجرای طرح‌های مختلف پليسی و حضور به موقع نيروی انتظامی و صدور دستورات قاطع قضايی در چارچوب قانون با قاچاقچيان، استفاده‌کنندگان و حاملان سلاح غيرمجاز در سطح استان برخورد و احکام بازدارنده قانونی آن با قاطعيت اجرا خواهد شد.

رئيس کل دادگستری استان اصفهان، همچنين ايجاد هرگونه آلودگی صوتی با خودرو و موتورسيکلت در سطح شهر را از ديگر جرايم دانست و تأکيد کرد: ايجاد آلودگی های صوتی از طريق خودرو و موتورسيکلت به خصوص در هنگام شب در شأن اصفهان نيست و ما از پليس درخواست داريم با ورود جدی و در صورت لزوم تشکيل پرونده با اين گونه جرايم برخورد کند.

وی اظهار کرد: نيروی انتظامی می‌تواند در برخی از موضوعات غير جنايی با تذکر لسانی و يا اعمال و اختيارات قانونی پيشگيرانه و بازدارنده از تشکيل پرونده قضايی جلوگيری کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
روزنامه نصف جهان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا