مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یک اتحاد استراتژیک با یک هدف معنادار توسط کیمکو، سوپر سوکو و فلو برای محصولات برقی

کیمکو برای تولید سیستم تعویض باتری Ionex از دو تولیدکننده موتورسیکلت برقی دیگر استفاده می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شبکه‌های تعویض باتری در حال تبدیل شدن به یکی از موارد مورد علاقه برای وسایل‌نقلیه الکتریکی سبک شهری هستند. در حالی که موتورسواران برقی و اسکوترسوارها ممکن است ترجیح دهند در پارکینگ خود پارک و شارژ کنند، اما اکثر موتورسواران در شهرهای پرجمعیت از چنین چیزی برخوردار نیستند. بنابراین، نیاز به باتری‌های قابل جابجایی و یا قابل تعویض است.

شبکه‌های تعویض باتری مانند سیستم آیونکس کیمکو به موتورسواران اجازه می‌دهد تا به یکی از ایستگاه‌های شارژ/ مبادله‌ای که در اطراف یک شهر پخش می‌شود بروند و به‌راحتی یک باتری خالی را با یک باتری تازه تعویض کنند.

کیمکو به تازگی اعلام کرده است که با تولیدکنندگان سوپر سوکو و فلو قرارداد همکاری امضا کرده است. این گروه با هم موتورهای الکتریکی و اسکوترهای جدیدی را طراحی کرده‌اند که در اطراف پلت فرم باتری آیونکس کیمکو طراحی شده‌اند.

رئیس کیمکو آلن‌کو، از همکاری جدید در نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت پکن 2021 خبر داد و گفت:

با پیوستن اعضای سوپر سوکو و فلو به کیمکو، ما از استعداد و تخصص متنوعی برای کار بر روی نوآوری‌های محصولات، فن‌آوری‌ها و خدمات جدید برخوردار هستیم که در نهایت ارزش‌های فوق‌العاده‌ای نه تنها برای هر یک از اعضای تجاری بلکه برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان نیز به ارمغان می‌آورد. این یک اتحاد استراتژیک با یک هدف معنادار است.

سوپر سوکو طیف گسترده‌ای از موتورسیکلت‌های الکتریکی و اسکوترها را تولید می‌کند، از موتورسیکلت‌هایی با سرعت 100 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) گرفته تا اسکوترهای برقی شهری‌گرا. فلو نیز موتورهای الکتریکی مدرن‌تر، عملکرد گرا ارائه می‌دهد.

FELO FW06 electric motorcycle

شرمان زی مدیر عامل سوپر سوکو هنگام بحث در مورد معامله جدید، از پیشرفت برقی کیمکو ستایش کرد:

کیمکو، به‌عنوان یک مارک جهانی مشهور در سطح بین‌المللی، پیشگام تحول الکتریکی دوچرخ است. ما خوشحالیم که عضو این اتحاد هستیم تا دانش و تخصص ما را در زمینه طراحی و خلاقیت کمک کند.

در حالی که این پیشرفت بزرگی برای استاندارد باتری آیونکس کیمکو به حساب می‌آید، این شرکت هنوز راهی طولانی برای رسیدن به سیستم عامل تعویض باتری شبکه گوگورو دارد.

استاندارد باتری قابل تعویض گوگورو چندین سال قبل از کیمکو بوده و در حال حاضر بزرگ‌ترین شبکه تعویض باتری در جهان است. در تایوان، محل استقرار مقر گوگورو و کیمکو، بیش از 2000 ایستگاه مبادله برای انتخاب دارند. سوارکاران در تایپه هرگز با یک ایستگاه مبادله بیش از یک کیلومتر (0.6 مایل) فاصله ندارند. در آنجا از ایستگاه‌های تعویض باتری برای کاهش قیمت اسکوترهای گوگورو نیز استفاده می‌شود که با حفظ مالکیت باتری‌ها توسط گوگورو خریداری می‌شوند. قیمت کاهش یافته مانع ورود موتورسواران به اسکوترها و موتورسیکلت‌های برقی را کاهش می‌دهد.

گوگورو همچنین به تازگی معاملات عمده‌ای را با سازنده هندی هیرو (بزرگ‌ترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان) و همچنین تولیدکنندگان چینی Yadea (بزرگ‌ترین تولیدکننده دو چرخ برقی) و DCJ (بزرگ‌ترین تولید کننده دو چرخ چین) اعلام کرده است. این معاملات به گوگورو امکان دسترسی به بازارهای عظیم هند و چین با بیش از یک سوم موتورسواران جهان را می‌دهد.

برای مطالعه اخبار بیشتر از کیمکو اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Electrek
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا