مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعامل بیشتر با مجموعه‌های دانشگاهی و دانش محور در جهت رشد و ارتقای صنعت‌گران

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اصغر مصاحب در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و دانشگاه فردوسی بیان کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد و ظرفیت‌های مختلف تولیدی و کارآفرینی را برای صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران صنعتی ایجاد کرده است.

او در ادامه افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای واحدهای صنعتی در حوزه صنایع کوچک برنامه‌های ویژه‌ای مانند عارضه‌یابی صنعتی، پیاده‌سازی پروژه ‌ای بهبود و ارایه مشاوره توسط نخبگان صنعتی و دانشگاهی دارد تا واحدهای صنعتی از تمام ظرفیت‌های کشور و ظرفیت خاص مناطق به خصوص برای مناطق روستایی بهترین بهره‌گیری را داشته باشد.

مصاحب با اشاره به امضای تفاهم‌نامه در این نشست آن را مثبت برشمرد و ادامه داد: همکاری‌های مطلوب شرکت استانی با دانشگاه فردوسی در جریان است که با امضای این تفاهم‌نامه، همکارها عمیق‌تر خواهد شد و یک هم افزایی مطلوبی ایجاد می‌شود که عامل‌های اصلی که واحدهای صنعتی، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه هستند تاثیرگذاری آن را خواهند دید.

او عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا با تعامل بیشتر با مجموعه‌های دانشگاهی و دانش محور زمینه رشد و ارتقای صنعت‌گران را فراهم کنیم و برای کمک به مدیریت و حل مسایل صاحبان صنایع گام برداریم.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، افزود: اهداف این تفاهم‌نامه در جهت برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناوری با محوریت تولید است.

مصاحب خاطرنشان کرد: مدت اعتبار این تفاهم‌نامه از زمان شروع همکاری مشترک سه سال بوده که مقرر شده بر اساس اعلام نیاز، ارایه خدمات مشاوره علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف موضوع تفاهم‌نامه، شناسایی و به‌کارگیری ظرفیت پژوهشی و تشکیل کار گروه‌ها و شبکه‌های پژوهشی مرتبط با موضوعات دیگر تفاهم نامه در حوزه تولید انجام شود.

گفتنی است که تفاهم‌نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی و دانشگاه فردوسی با محوریت تولید و حمایت از ایده‌های نو و تأسیس شرکت‌های دانش بنیان با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، امضا شد.

در مراسم امضای این تفاهم نامه، مدیرعامل شرکت ساپکو، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی و رییس دانشگاه فردوسی حضور داشتند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا