مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ساخت یک اسکوتر برقی جدید با امکانات و فناوری‌های نوین توسط یک استارت‌آپ

به گزارش موتورسیکلت نیوز، با شیوع ویروس کرونا، مردم را مجبور به ماندن در خانه و بیرون رفتن فقط برای اهداف اساسی کرد، بسیاری از شرکت‌ها مجبور شدند برای گذران زندگی در تحویل کالا (پیک) فعالیت کنند. در نتیجه، تعداد فروش اسکوتر و موتورسیکلت‌های کوچک به‌ویژه در آسیا و اروپا در حال افزایش است.

با این اوصاف بود که استارت‌آپ وسایل‌نقلیه الکتریکی، دست به کار شد و مفهومی را به‌وجود آورد که مخصوصاً برای صاحبان مشاغل در زمینه تحویل کالا مناسب باشد.

 اسکوتر برقی Dispatch از طراحی مدولار بهره می‌برد و به صاحب آن اجازه می‌دهد تا آن را به روش‌های مختلف برای انجام اهداف بی‌شماری پیکربندی کند و با این اسکوتر می‌توان چمدان‌هایی را در جلو و عقب حمل کرد که برای تحویل بسته‌ها، بسته‌های کوچک و مواد غذایی مناسب است. همچنین می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که فضای کافی برای حمل مسافر وجود داشته باشد و ایده‌آل برای خدمات اشتراک سواری در سطح شهر است.

این شرکت آن را طوری طراحی کرده است که به‌صورت یکپارچه با تلفن همراه سوارکار وصل شود. این موضوع راکب را قادر می‌سازد بدون اینکه متوقف شود، تلفن همراه خود را متوقف کند. علاوه‌براین، سه گزینه در مورد سیستم انتقال قدرت الکتریکی برای این اسکوتر وجود دارد. مشتریان این گزینه را دارند که یک موتور الکتریکی با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت، 60 کیلومتر در ساعت و یک نوع سریع 86 کیلومتر در ساعت انتخاب کنند.

دیسپچ ادعا می‌کند که بسته به نوع مورد نظر، برد کلی از 200 کیلومتر تا 120 کیلومتر با یک بار شارژ متفاوت خواهد بود. تمام نسخه‌های اسکوتر برقی دیسپچ با دو بسته باتری لیتیوم یونی قابل جدا شدن مجهز خواهد شد. این شرکت ادعا می‌کند که تولید اسکوتر از اوایل سال آینده آغاز می‌شود. بنابراین، باید منتظر بمانیم و ببینیم اثرات واقعی این نوآوری در دنیای واقعی چیست.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBikedekho
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا