مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هوندا قصد دارد ارتباط بلوتوث با تلفن همراه را برای برخی از محصولات ارزان خود فعال ‌کند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این روزها اتصال تلفن‌های هوشمند بلوتوثی را می‌توان در اسکوترها و دوچرخ‌های بزرگ مشاهده کرد. در حالی که برخی احتمالاً استدلال می‌کنند که جوهر اصلی موتورسواری این است که از دنیا جدا شوید و احساس آرامشی بین خود و اسب محبوب خود پیدا کنید، اما واقعیت این است که بسیاری از موتورسواران، راکبان و علاقه‌مندان، به‌راحتی نمی‌توانند با توجه به ماهیت کار خود و همچنین مسئولیت‌های بیشماری که زندگی به همراه دارد، از دستگاه‌های همراه خود جدا شوند. علاوه‌براین، پیشرفت سریع در فناوری تلفن همراه به‌راحتی تعمیر و نگهداری، کارایی سواری و عیب‌یابی را فراهم می‌کند.

با توجه به نیاز بسیاری از موتورسواران برای برقراری ارتباط حتی هنگام دوچرخ‌سواری، هوندا علامت تجاری “Honda RoadSync” را در بازار هند ثبت کرده است.

اتصال بلوتوث مورد نیاز است و می‌تواند بر تصمیمات خرید مشتری تأثیر بگذارد اگر به رقبای هوندا مانند سوزوکی، هیرو موتور و تی‌وی‌اس نگاه کنیم، همه آن‌ها بلوتوث را برای چند چرخ دو چرخ خود معرفی کرده‌اند. البته، این فناوری از قبل در دوچرخ‌های برتر هوندا مانند هوندا X-ADV و CB1000R وجود دارد. اما، برای مطابقت با پیشنهادات رقیبان خود، هوندا ممکن است اتصال بلوتوث را برای بیشتر مدل‌های 125 سی‌سی به بالا معرفی کند.

این سیستم ارتباطی هوشمند تلفن فعال شده با صدا، به سوارکار اجازه می‌دهد تا از طریق فرمان صوتی جنبه‌های مختلف تلفن هوشمند خود را کنترل کند. اکنون، این واقعیت که هوندا RoadSync را در هند به مارک تجاری درآورده است، می‌تواند نشانگر این باشد که این شرکت قصد دارد این فناوری را با دوچرخ‌های کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه خود ارائه دهد.

پیش‌بینی می‌شود که بیشتر دوچرخ‌های هوندا دارای کنسول ابزار نیمه دیجیتال و دیجیتال می‌توانند در آینده از اتصال بلوتوث برخوردار شوند. محصولاتی که با این معیارها مطابقت دارند شامل Activa 125 ،Grazia ،X-Blade و Hornet 2.0 هستند.

برای معرفی مجموعه ارتباطات بلوتوث RoadSync، هوندا می‌تواند نسخه‌های جدیدتری را ارائه دهد که دارای این ویژگی هستند. یا شرکت می‌تواند این ویژگی را به‌عنوان یک ویژگی اختیاری برای مشتریان قرار دهد. هر دو روش، انتخاب با مشتری خواهد بود که بخواهد اتصال بلوتوث داشته باشد یا نه ولی معمولا تیپ جوان و طبقه کارگر مطمئناً مایل به اتصال بلوتوث هستند.

برای مطالعه اخبار بیشتر از هوندا اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartRushlane
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا