مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هیرو از امروز تولید می‌شود/ اقتصاد ببر آسیا به‌دلیل کویید 19 با چالش‌های جدی روبرو است

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این امر پس از آن انجام می‌شود که شرکت هیرو به‌دلیل موج اخیر موارد کویید 19 فعالیت خود را به‌طور موقت متوقف کرده است.

موج دوم عفونت‌های ویروس کرونا در ماه‌های اخیر بخصوص هند را تحت تأثیر قرار داده است. اقتصاد ببر آسیا به‌دلیل افزایش مداوم موارد و همچنین هزاران مرگ ناخوشایند روزانه با چالش‌های جدی روبرو است. این در حالی است که تلاش‌های هند برای واکسیناسیون گسترده و اقدامات درمانی کویید 19 صورت گرفته است. در نتیجه به‌دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا، چندین شرکت موتورسیکلت و اتومبیل تصمیم گرفتند همکاری کنند و این منجر به تعطیلی موقت چندین شرکت شد که برای مدت زمانی حدود یک تا دو هفته ادامه داشت.

روز شنبه، غول موتورسیکلت هندی هیرو موتور اعلام کرد که از دوشنبه 24 می به‌صورت تک شیفتی در تأسیسات تولیدی منتخب فعالیت خود را از سر می‌گیرد. این کار به‌منظور همراهی با تقاضای روزافزون موتورسیکلت، نه فقط در هند، بلکه در بازارهای دیگری که هیرو به‌عنوان یک تامین کننده OEM فعالیت می‌کند، انجام می‌شود.

هیرو در حال حاضر تولید یک شیفت را در تأسیسات هارانیا و هاریدوار آغاز کرده است. به‌علاوه، عملیات تک شیفتی امروز در کارخانه‌های شرکت راجستان  گجرات و آندرا پرادش نیز آغاز می‌شود. این شرکت امیدوار است تا زمانی که وضعیت کویید 19 شروع حل و فصل شود، ترتیبات کامل تولید دوشیفتی را بازیابی کند.

هیرو همچنین اعلام کرد که تلاش‌های این شرکت برای واکسیناسیون کارکنان آن به خوبی پیش رفته است. در حال حاضر، بیش از 90 درصد از کارکنان گروه شرکت های Hero MotoCorp با سن 45 سال به بالا انجام شده است.

علاوه‌براین، اقدامات واکسیناسیون برای پوشش بقیه نیروهای کار در حال حاضر در دست اقدام است. این شرکت اخیراً برای ایجاد یک مرکز مراقبت 100 تختخوابی کویید 19 برای کمک به کاهش وضعیت همه‌گیری در منطقه خود، با اداره ناحیه گوروگرام همکاری کرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBikewaleAuto.hindustantimes
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا