مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

همکاری هیرو الکتریک با یک استارت‌آپ برای توسعه اسکوترها و موتورسیکلت‌های برقی در هند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هیرو الکتریک، یکی از تولیدکنندگان دو چرخ الکتریکی در هند، اخیراً برای تسریع بیشتر در استفاده از اسکوتر و موتورسیکلت برقی ارزان در هند، با MoEVing همکاری کرده است.

این دو شریک قصد دارند تا میزان ولتاژ خودروهای الکترونیکی را افزایش دهند و همچنین بر روی وسایل‌نقلیه موجود بنزینی برای تبدیل به ماشین‌های الکتریکی متمرکز هستند.

هیرو الکتریک یکی از پیشگامان توسعه دهنده EV هند و همچنین استارت آپ MoEVing مستقر در دهلی، فرصتی عظیم را برای ایجاد انقلابی سبز در صنعت می‌بینند. این دو شرکت برای ارائه راه‌حل‌های تحرک الکتریکی با هم همکاری کرده‌اند. آن‌ها قصد دارند بیش از 100 هزار دستگاه بنزینی را در یک بازه زمانی 5 ساله به اسکوترها و موتورسیکلت‌های کاملاً برقی جایگزین کنند. تا سال 2030، این دو شرکت امیدوارند که بتوانند بیش از یک میلیون خودرو الکترونیکی را در شرکت‌ها و سازمان‌های محلی مستقر کنند.

از طریق این مشارکت، این استارت‌آپ تهیه و دسترسی به داده‌ها و ماژول‌های تحلیلی را فراهم می‌کند، در حالی که هیرو الکتریک به مراقبت از عملکرد خودرو، عملکرد فناوری باتری و همچنین سایر پیشرفت‌های تعمیر و نگهداری را به‌صورت زمان واقعی توسعه و تولید می‌کند. تمام این تلاش‌ها در جهت تسریع توسعه فناوری و محصول، بهبود خدمات و به‌طور کلی خودروهای سبک وزن بهتر و قابل اطمینان‌تر انجام می‌شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
rideaparttimesnownewsbikewale
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا