مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وضعیت صنعت موتورسیکلت ایالات متحده آمریکا در سه ماهه اول سال 2021

به گزارش موتورسیکلت نیوز، برای آمریکا از چند منبع مختلف آمار فروش موتورسیکلت را دریافت کرده‌ایم که در ادامه توضیح داده شده است. با ما همراه باشید.

صنعت موتور سیکلت ایالات متحده در سال 2021 با افزایش چشمگیری گزارش شده است. فروش سه ماهه، نزدیک به 200 هزار دستگاه بود که نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است. هوندا در بخش دو چرخ و پولاریس در 4 چرخ پیشتاز هستند.

فروش 196.833 (شامل ای‌.تی‌.وی، موتورسیکلت‌ها و اسکوترها) نسبت به سال 2020 یک سوم افزایش داشت.

در سال2020، داده‌های ای.‌تی.‌وی و آر.یو.وی تقریباً مثبت بودند و از تقاضای مناطق روستایی سود می‌برند. در حالی که بخش موتورسیکلت و اسکوتر در حال از دست دادن زمین بازی بود. اگرچه در ایالات متحده مانند سایر کشورهای جهان، نیازهای تحرک فردی در حال افزایش است. با این حال، متفاوت از اکثر کشورهای دیگر، اقدامات سیاسی علیه کویید19 به‌طور متمرکز هماهنگ نشده است و عاقبت تعطیلی‌ها به‌صورت ایالتی صورت می‌گیرد.

همچنین شورای صنعت موتورسیکلت آمریکا (MIC) که داده‌های 14 تولیدکننده و توزیع کننده برجسته موتورسیکلت و اسکوتر در سراسر ایالات متحده را جمع‌آوری می‌کند اعلام کرد: در اروپا، فروش موتورسیکلت‌های جدید 10.3 درصد نسبت به سه ماهه اول سال گذشته افزایش یافته است که مطمئنا امیدوار کننده است.

در 13 می 2021، شورای صنعت موتورسیکلت گزارش داد که فروش موتور سیکلت فصل اول در سال 2021 برای ایالات متحده بیش از 37.2 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2020 افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار بیشتر از صنعت موتورسیکلت آمریکا اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
motorcyclesdatarideapartmic
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا