مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یاماها XSR155 را در سبز مات جدید در اندونزی رونمایی کرد/ برنامه یاماها برای هند و بازار اروپا

یاماها XSR155 مدل 2021 در رنگ سبز مات جدید اما با قیمتی بدون تغییر عرضه می‌شود. همچنین لوازم جانبی مختلفی برای شخصی‌سازی دارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، یاماها در حال گسترش خط تولید خود بر اساس پلتفرم بسیار محبوب 155 است. در هند فقط R15 و MT15 بر اساس این پلتفرم موجود است. با این حال، دو مدل دیگر وجود دارد XSR155 و WR155 که یاماها در سطح بین‌المللی می‌فروشد. به خصوص XSR از سال گذشته که معرفی شد، مورد توجه بسیاری در هند بوده است. همه چیز، دقیقاً از یک ظاهر طراحی شده، تا مشخصات (مشابه R15) آن را به گزینه‌ای جایگزین تبدیل کرده است و باید این واقعیت را گفت که مقرون به صرفه‌ترین موتورسیکلت در این مجموعه است و آن را به گزینه‌ای فوق‌العاده دوست داشتنی و در دسترس تبدیل کرده است.

یاماها برای ایجاد هیاهوی تبلیغاتی خود، رسماً 2021 XSR155 را در اندونزی در رنگ جدید سبز مات معرفی کرد. رنگ سبز جدید دارای یک مخزن سایه‌دار مات با برچسب‌های نقره‌ای رنگ و صندلی قهوه‌ای است. صفحه پهلو نیز نقره‌ای رنگ شده است.

یاماها اکنون مدلی را بر اساس پلت فرم FZ 150 سی‌سی به هند معرفی می‌کند. این مدل با نام FZ-X طی چند روز آینده به بازار عرضه می‌شود .

جدا از این، یاماها همچنین در حال آماده‌سازی نسخه 125 سی‌سی XSR است که در اروپا فروخته خواهد شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
bikeadviceRideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا