مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

متوفیان موتورسیکلت سوار افزایش یافتند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در تشریح تصادفات سال ۹۹ در شهر تهران اظهار کرد: با بررسی آنالیز تصادفات سال ۹۹ حدود ۴۲ درصد متوفیان عابرین پیاده بوده اند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در تشریح تصادفات سال ۹۹ در شهر تهران اظهار کرد: با بررسی آنالیز تصادفات سال ۹۹ حدود ۴۲ درصد متوفیان عابرین پیاده و ۴۴ درصد متوفیان موتورسیکلت سواران و ۱۴ درصد مربوط به راننده و سرنشین خودرو است.

وی افزود: با توجه به افزایش استفاده از موتورسیکلت توسط شهروندان در سال ۹۹ حدود ۷ درصد نسبت به سال ۹۸ تعداد متوفیان موتورسیکلت افزایش داشته است‌.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب بیان کرد: بالاترین علت تصادفات مربوط به عدم توجه به جلو و حواس پرتی رانندگی حدود ۳۴ درصد و دومین علت حوادث رانندگی در خیابان‌ها و تقاطع‌ها مربوط به عدم رعایت حق تقدم عبور با ۱۶ درصد و در بزرگراها عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطئمنه و سرعت غیر مجاز حدود ۱۲ درصد است.

مؤمنی بیان کرد: بیشترین ساعت وقوع حوادث رانندگی با ۲۶ درصد در ساعت ۲۰۰۰ الی ۱۶۰۰ و در ساعات تاریکی هوا و شب حدود ۴۲ درصد به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: بالاترین سهم متوفیان حوادث رانندگی مربوط به منطقه ۴ شهرداری تهران با ۱۲ درصد از کل متوفیان و منطقه ۱۵ شهرداری تهران با ۹ درصد از کل متوفیان و منطقه ۱۹ شهرداری تهران با ۸ درصد از کل متوفیان است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا