مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار قزوین: ایران دوچرخ می‌تواند به یک برند بین‌المللی تبدیل شود

جمالی‌پور: این مجموعه با دارا بودن ظرفیت بی نظیر و سرمایه انسانی متخصص می تواند به سرعت جایگاه ویژه ای در کشور کسب کند و برای حضور در عرصه جهانی به یک برند بین‌المللی تبدیل شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، استاندار قزوین به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها) از کارخانه ایران دو چرخ در شهرک صنعتی کاسپین یک بازدید کرد و از نزدیک با توانمندی های این مجموعه آشنا شد و همچنین در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آن قرار گرفت.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در حاشیه این بازدید گفت: ایران دو چرخ قدیمی ترین تولید کننده موتورسیکلت در کشور می باشد. انتظار داریم این شرکت محصولات داخلی متنوعی در سطح کشور تولید کند و بتوانیم از ظرفیت های آن برای رفع نیازهای اساسی کشور به خصوص در تولید موتورهای برقی بهره ببریم.

جمالی پور اظهار کرد: امروز موتور سیکلت برقی‌ نیاز کلانشهرها است. باید زیرساخت های لازم فراهم شود تا بتوانیم آن ها را جایگزین موتورهای بنزینی کنیم و آلودگی هوا را کاهش دهیم. خوشبختانه ایران دو چرخ در این خصوص اقدامات موثری داشته است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه ایران دو چرخ دارای ظرفیت بی نظیر و نیروی انسانی متخصص است، اظهار کرد: این شرکت یکی از برندهای بسیار مهم در موتورسیکلت سازی است و امید داریم تا با عزم جدی مدیران مجموعه، به سرعت جایگاه ویژه ای در سطح کشور کسب کند و به یک برند بین المللی تبدیل شود و در عرصه جهانی حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: مسائل متفاوتی در اقتصاد کشور وجود دارد که باعث شده بسیاری از صنایع ما دچار چالش های جدی شوند. امید است تا مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری و عزم جدی که در نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاده بتوانیم حمایت از این مجموعه ها داشته باشیم تا با فعال سازی ظرفیت ها، نیازهای کشور را مرتفع سازند و بتوانند محصولات را به کشورهای منطقه ای و توسعه یافته صادر کنند.

جمالی پور از رفع موانع پیش روی صنعتگران در استان قزوین خبر داد و تصریح کرد: هیچ وظیفه ای مهمتر از حمایت از تولید وجود ندارد چرا که تولید مهمترین مولفه ی تقویت کشور برای رسیدن به قله های اوج است. در استان همه مسائل را در راستای رونق تولید می دانیم و همه مسئولین و مدیران مکلف هستند به عنوان مهمترین مسئله برای توسعه تولیدگران نگاه کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا