مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به زودی یک موتورسیکلت برقی جدید در هند به بازار می‌آید

این موتورسیکلت دارای حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت است و آن‌‌طور که این شرکت ادعا می‌کند با یک بار شارژ بیش از 130 کیلومتر برد خواهد داشت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، افزایش محبوبیت اسکوتر برقی به‌دلیل سبکی و مقرون به صرفه بودن آن در سراسر بازار آسیا باعث شده است امکان تحرک شخصی پایدار برای تعداد بیشتری از افراد فراهم شود. با این افزایش تقاضا، هجوم استارتاپ‌هایی که فقط به توسعه و تولید اسکوترهای برقی ارزان قیمت اختصاص دارند نیز بیشتر می‌شود. در همین راستا استارت‌آپ EeVe Indian تاییدیه تولید اسکوتر جدید EeVe Soul را از انجمن تحقیقات خودرو هند (ARAI) به‌دست آورده است.

در گزارشی که توسط The Bharat Express منتشر شد، موسس و مدیر EeVe، هارش دیدوانیا اظهار داشت:

ما همه تأییدیه‌های مربوطه را دریافت کرده‌ایم، همان‌طور که گفته می‌شود. ARAI نیز آن را تأیید کرده است. اما ما با موج دوم کنونی بیماری کویید 19 با مشکلات زنجیره تأمین روبرو شده‌ایم. پس از برطرف شدن مشکلات، امیدواریم که تا ژوئن یا ژوئیه 2021، بتوانیم برنامه‌های راه‌اندازی را تحقق بخشیم. ایده این است که Soul را قبل از جشن‌های Durga Puja و پایان سال راه‌اندازی کنید. “

این شرکت دارای چهار اسکوتر برقی است که در هند مونتاژ می‌شود و قطعات آن از OEM‌ها در سراسر جهان تهیه می‌شود. طبق اخبار آن‌ها در صدد دستیابی به تولید 100 درصدی محلی از تمام مدل‌های است.

این شرکت در حال افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود برای سرعت بخشیدن به تولید، تحقیق و توسعه و همچنین ایجاد کارخانه مونتاژ باتری و کارخانه مونتاژ موتور الکتریکی است.

در حال حاضر، دو چرخ‌های الکتریکی EeVe دارای موتورهای خریداری شده از بوش آلمان هستند و باتری‌ها از چین تهیه می‌شوند. در حالی که قطعات پلاستیکی و لاستیکی به‌صورت محلی در هند ساخته می‌شوند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Thebharatexpressnews&Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا