مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

محصولات هاسکوارنا برای سال 2022

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هاسکوارنا از راه‌اندازی 12 موتورسیکلت قوی خبر می‌دهد. خانواده دوچرخ‌های دو زمانه و چهار زمانه Husqvarna به گونه‌ای طراحی شده‌اند که متناسب با همه افراد خانواده شما باشد. از TC 50 کوچک تا FC 450، این محدوده با سنین مختلف، مهارت‌ها و سطح تجربه‌های متفاوت متناسب است.

این برند در حال آماده سازی TC و FC مدل 2022 است. با بازگشت به ریشه‌های سوئدی هاسکوارنا، موتور کراس‌های دو زمانه و چهار زمانه جنجالی جدید در سال 2022 ارائه خواهد داد. جدای از به روزرسانی ظاهری، یک کلاچ هیدرولیک کاملاً جدید برمبو دریافت می‌کنند.

مدل‌های 2022 همراه با طرح جدید و چشمگیر رنگ آبی تیره و سفید که برای ایجاد تجارب برتر موتورسواری برای دوچرخ‌سواران از هر سنی ساخته شده است، عملکردی متوازن همراه با ارگونومی، زیبایی‌شناسی، هندلینگ استثنایی و سیستم تعلیق بهبود یافته اختصاصی هاسکوارنا را ارائه می‌دهند.

دستگاه‌های TC 125 و TC 250 با موتورهای جمع و جور، قدرتمند و با کارایی بالا، موتورسیکلت‌های مدرنی هستند که برای تجربه‌های باورنکردنی برای هر شرایطی طراحی شده‌اند. با پیشرفت دو زمانه به سطح بعدی، TX 300i با تزریق سوخت نوآورانه، 300 سی‌سی انتخاب واضح برای رقابت است.

قابل ذکر است که مینی دوچرخ‌های TC 50 ،TC 65 ،TC 85 و EE 5 فقط نسخه به روز شده را دریافت می‌کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا