مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

خوشحالی پلیس میلان از اهدای موتورسیکلت‌های «ام‌وی‌آگوستا»

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سازنده مشهور موتورسیکلت ایتالیایی چهار دستگاه از ام‌وی‌آگوستا Turismo Veloce Lusso SCS را به نیروی پلیس میلان اهدا کرده است.

دوچرخ‌های جدید به 2 موتورسیکلت Turismo Veloce و 2 دوچرخ Rivale که از قبل در حال کار هستند، پیوستند و تعداد موتورهای گشت‌زنی پلیس را دو برابر کردند.

اعضای گروه موتورسوار Nibbio پلیس ایالت در کنار دوچرخ‌های جدید خود ایستاده‌اند.

مدیر عامل ام‌وی‌آگوستا در هنگام تحویل کلید دوچرخ‌های جدید، گفت:

دیدن دوچرخ‌های ما که توسط پلیس ایالت برای محافظت و کمک به شهروندان میلان استفاده می‌شود، ما را پر از غرورمی‌کند. در ام‌وی‌آگوستا ما می‌خواهیم بگوییم که زیباترین و پیشرفته‌ترین دوچرخ‌های دنیا را تولید می‌کنیم، اما امروز ما حتی با خوشحالی اعلام می‌کنیم که فناوری ما برای تأمین امنیت جوامع ما استفاده می‌شود.

زنان و مردان واحد موتورسیکلت Nibbio استثنایی هستند. من می‌خواهم از کوئستور پترونزی به‌خاطر اعتماد و فرصتی که به ما داد تا از کار خارق‌العاده پلیس ایتالیا حمایت کنیم، تشکر کنم.

به گفته ام‌وی‌آگوستا، همکاری آن‌ها با پلیس ایالت، باعث پشتیبانی و تقویت واحد موتورسیکلت Nibbio است. با دوچرخ‌های جدید، پلیس می‌گوید که سطح ایمنی و امنیت در سراسر منطقه میلان بسیار بهتر است. این به‌دلیل توانایی Turmiso Veloce Lusso SCS برای مداخله سریع است.

(از سمت چپ) سیمون کورسی، مسابقه دهنده موتو2، جوزپه پترونزی، کمیسر پلیس میلان، و تی‌مور سرداروف، مدیر عامل شرکت ام‌وی‌آگوستا، در مقر پلیس در میلان ایتالیا.

کمیسر پلیس میلان از پذیرفتن دوچرخ‌ها در خدمات اداره پلیس ایالت خوشحال بود و گفت:

امروز ما در حال ایجاد همکاری بین پلیس ایالتی و ام‌وی‌آگوستا هستیم که سخاوتمندانه ناوگان موتورسیکلت ما را افزایش می‌دهد. واحد Nibbio اکنون می‌تواند برای گشت زنی بهتر و مویرگی بیشتر در خیابان‌های ما روی 4 دوچرخ جدید حساب کند. این موتورسیکلت برای کار پلیس و خدمت به شهروندان ما مناسب است. بنابراین، من از ام‌وی‌گوستا برای توجه سخاوتمندانه آن‌ها به نیروی پلیس تشکر می‌کنم.

موتورسیکلت Turismo Veloce دارای موتور 3 سیلندر خطی 798 سی‌سی و دارای 12 سوپاپ است. تقریباً 110 اسب بخار در 10 هزار و 150 دور در دقیقه و 80 نیوتن متر گشتاور را در 7 هزار و 100 دور در دقیقه تولید می کند. جعبه‌های 60 لیتری دوچرخه فضای کافی را برای نیازهای خدمات پلیس فراهم می کنند.

این موتورسیکلت دارای بزرگ‌ترین مخزن سوخت در رده خود است. این منبع سوخت 22 لیتر است که باید تقریباً برای 185 مایل مناسب باشد. سوخت اضافی به پلیس آنقدر می‌دهد که بتواند یک شیفت کامل را گشت بزند.

وزن ادعا شده 192 کیلوگرم است. در واقع، این یک دوچرخ سبک و چابک است. ام‌وی‌آگوستا می‌گوید که این محصول سبک‌ترین در رده خود است. اعضای گروه Nibbio می‌گویند که سیستم هوشمند کلاچ SCS عملکرد کلاچ سریع و اتوماتیک را فراهم می‌کند که استفاده از آن آسان است.

همانطور که انتظار دارید، این دوچرخ‌ها دارای مکمل کاملی از لوازم جانبی برای اجرای قانون هستند. چراغ‌های چشمک زن اضطراری و یک مجموعه کامل رادیویی و ارتباطی به افسران در حرکت سریع در شهر کمک می‌کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا