مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قدردانی معاون اول قوه قضاییه از تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های توقیفی در گلستان

به گزارش موتورسیکلت نیوز، رئیس کل دادگستری گلستان  در این باره گفت: با تلاش دستگاه قضایی ، پارسال همه وسایل نقلیه توقیفی که بیشتر از یکسال در پارکینگ ها مانده بود ، تعیین تکلیف شد و مالکان آنها در فرصتی سه ماه از تخفیف ترخیص موتورسیکلت بهره مند شدند .

هادی هاشمیان افزود: در اطلاعیه ای که به همین منظور صادر و از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسید اعلام شد اگر در مدت تعیین شده مراجعه نکنند موتورسیکلت توقیفی با قیمت کارشناسی در مزایده فروخته خواهد شد.

وی ادامه داد : با نظارت دادستان ها نزدیک به 17 هزار موتورسیکلت که بیش از یکسال از توقیف آن ها گذشته بود و در فرصت تعیین شده هم مالکان برای ترخیص مراجعه نکردند پس از مزایده با قیمتی بالاتر از قیمت کارشناسی فروخته شد.

وی تاکید کرد: صاحبان موتورسیکلت های فروخته شده هم بدون محدوده زمانی برای دریافت وجه آن با ارائه مدارک می توانند به واحد ترخیص راهور مراجعه کنند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نگهداری طولانی مدت وسایل نقلیه توقیفی مانند موتورسیکلت و خودرو در پارکینگ ها هزینه‌های سنگین نگهداری و جرایم بیمه‌ای به مالک تحمیل می کند و شرایط آب و هوایی هم سبب وارد شدن خسارت به وسایل نقلیه می شود. 

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا