مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به‌زودی در همه جای کره زمین موتورسیکلت‌های برقی ما را خواهید دید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت Yadea با ۵٫۶ ​​میلیون دستگاه فروش در سال 2020، بزرگ‌ترین تولید کننده اسکوتر الکتریکی در جهان و دومین تولید کننده موتورسیکلت پس از هوندا است.

در فوریه سال 2021، غول موتورسیکلت الکتریکی چینی (Yadea) اعلام کرد که در حال آوردن چندین محصول خود به اروپا است. بعد معلوم شد که این تنها شروع عرضه جهانی آن بوده است. زیرا، در 16 آوریل 2021، این شرکت رسماً اعلام کرد که قصد دارد گزینه‌های برقی خود را تقریباً در همه جای کره زمین ارائه دهد.

این شرکت اعلام کرد که اسکوترهای اروپایی که قبلاً معرفی شده بود، تنها بخشی از برنامه تحرک الکتریکی سه جانبه‌ای است که در ذهن دارد. هر سه بخش محصولات عمدتا به مسافران شهری و متقاضیان اوقات فراغت اختصاص دارند.

هایدی زنگ، معاون مدیر کل Yadea در بیانیه‌ای گفت:

وسایل‌نقلیه الکتریکی دو چرخ یکی از اصلی‌ترین روندهای توسعه سیستم حمل‌ونقل مدرن است. آن‌ها از مزایای برجسته‌ای در زمینه صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست برخوردار هستند و همه‌گیری کرونا فقط محبوبیت راه‌حل ‌سفر سبز و کم کربن را تسریع کرده است.

این شرکت به‌عنوان پیشروترین برند وسایل‌نقلیه برقی دو چرخ در جهان، فناوری‌های اصلی را در خودروهای برقی دو چرخ خود کامل کرده است تا استانداردهای بین‌المللی ایمنی و کیفیت را برآورده کند یا از آن‌ها فراتر برود.

مجموعه محصولات ما جهانیان را با یک راه‌حل پیشرو آشنا می‌کند و این صنعت را به سمت «دوران سبز» جدید سوق می‌دهد.

هنگامی که این شرکت شروع به کار کرد، تصور عموم مردم نسبت به ماشین‌های الکتریکی چندان پذیرا نبود. اما در در طی این سال‌ها تغییر کرده است. با گذشت هر ماه، فناوری‌ها به پیشرفت خود ادامه می‌دهند و اکنون بیش از هر زمان دیگر به کاهش برخی از موانع اصلی که مانع از پرش بسیاری از افراد در قطار وسایل‌نقلیه الکتریکی می‌شود، نزدیک شده‌اند.

در اعلامیه این شرکت به جدول زمانی یا سایر جزئیات برنامه عرضه جهانی آن اشاره نشده است.

بیشتر بخوانید:

یک شرکت چینی در سال ۲۰۲۰ رتبه دوم تولید موتورسیکلت جهان را به دست آورد

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا