مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی موتورسیکلت برقی ارزان قیمت «هوپ»

به گزارش موتورسیکلت نیوز، افزایش مداوم قیمت سوخت، به‌ویژه در بازار آسیا، باعث محبوبیت گسترده موتورسیکلت‌های برقی و اسکوترها شده است. در سال‌های اخیر، تعداد زیادی خودرو جدید الکتریکی سبک به بازار وارد شده‌اند.

برای طبقه کارگر جوان که در محیط شلوغ شهری ساکن است، این دوچرخ‌های سبک وزن، مقرون به صرفه و کاربردی به‌دلیل راحتی، سهولت استفاده و تعمیر و نگهداری ارزان محبوب هستند. محیط شهری پرجمعیت که در بیشتر کشورهای آسیایی یافت می‌شود، نیاز به ماشین‌های پرقدرت برای استفاده روزانه را از بین می‌برد. به همین ترتیب، بیشتر شهروندان طبقه کارگر می‌توانند با دو چرخ برقی ساده که بسیار باورنکردنی و مقرون به صرفه هستند، کنار بیایند.

جلیوس موبیلیتی (Geliose Mobility) استارتاپی است که دقیقاً با هدف دستیابی به این هدف، دوچرخ برقی جدیدی را با نام Hope راه‌اندازی کرده است.

این محصول سبک از طراحی مطلوبی برخوردار است و آن را به یک همراه ایده‌آل برای کارهای روزانه و تحویل بار تبدیل می‌کند.

جلیوس هوپ مجهز به موتور توپی 250 وات است که حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت را به موتورگازی کوچک می‌دهد.

مشتریان از سه گزینه باتری لیتیوم یون در قالب 18Ah ،24Ah و 30Ah استفاده می‌کنند.

همچنین اضطراب دامنه عملاً وجود ندارد. زیرا همراه با رکاب دوچرخه است.

این محصول قیمت فوق‌العاده مقرون به صرفه معادل فقط 647.40 دلار آمریکا دارد. انتظار می رود جلیوس هوپ که در حال حاضر در دهلی به فروش می‌رسد، در ماه‌های آینده در سراسر مناطق مختلف هند راه پیدا کند.

این یکی از مقرون به صرفه‌ترین دوچرخ‌های برقی است و در مقایسه با نمونه‌های Okinawa Dual ،Detel Easy Plus و سایر محصولات سطح ابتدایی بازار قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا