مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شراکت کی‌تی‌ام با شرکت آلمانی وارتا برای تولید باتری

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در آغاز مارس 2021، ما به شما گفتیم که KTM در حال پیوستن به هوندا، یاماها و پیاجیو برای تولید و ایجاد مشخصات فنی باتری قابل تعویض است.

در 16 مارس 2021، نشریه تجاری WirtschaftsWoche آلمان (که به “هفته تجارت” ترجمه می شود) گزارش داد که تولید کننده باتری آلمانی وارتا در حال تحرک در زمینه وسایل‌نقلیه است. شما ممکن است از قبل با وارتا آشنا باشید، زیرا این شرکت باتری‌های زیادی برای وسایل الکترونیکی خانگی مختلف تولید می‌کند.

قابل ذکر است که تاکنون، وارتا در ساخت باتری وسایل نقلیه الکتریکی اقدام نکرده بود. فقط یک روز بعد، در 17 مارس 2021، وارتا و کی‌تی‌ام به‌طور مشترک بیانیه‌ای را منتشر کردند و از همکاری مشترک خود برای توسعه پلت فرم باتری برای وسایل‌نقلیه برقی دوچرخ خبر دادند. منطقه مورد نظر آن‌ها دامنه 48 ولت است و حداکثر قدرت خروجی آن تا حدود 20 کیلو وات است.

جالب است که این توافق‌نامه در توسعه باتری متوقف نمی‌شود. وارتا و کی‌تی‌ام در مورد کل چرخه عمر باتری‌هایی که تولید می‌کنند، از اولین باری که استفاده می‌شوند تا زمانی که دور ریخته شوند، فکر می‌کنند.

البته اهداف خاص این دو شرکت شامل تحقیق و توسعه باتری‌ها است. با این حال، آن‌ها برای بازگرداندن باتری‌هایی که دیگر قابل استفاده نیستند، بازیافت و بررسی گزینه‌های عمر باتری‌های مصرف شده را مد نظر دارند.

از آنجا که از این به بعد تعداد بیشتری از وسایل‌نقلیه الکتریکی به جاده‌ها در سراسر جهان راه می‌یابند، توجه به چگونگی کنترل بهتر مشکل باتری‌های کارکرده وسایل‌نقلیه روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. ازاین‌رو، این دو شرکت با در نظر گرفتن این ملاحظات از همان ابتدا در برنامه‌های خود همه موراد را لحاظ کرده‌اند که امیدواریم به نوآوری در این بخش کمک کنند.

راه‌حل‌هایی که مواد را دوباره بازیابی و مورد استفاده مجدد قرار می دهند، به‌ویژه فلزات خاکی کمیاب و سایر اجزای سازنده که به‌دلایل زیادی نباید در محل دفن زباله قرار بگیرند، به‌طور فزاینده‌ای مهم هستند.

درباره کی‌تی‌ام

گروه PIERER Mobility Group بزرگ‌ترین تولید کننده دوچرخ متحرک (PTW) در اروپا است که با مارک‌های موتورسیکلت هاسکوارنا، کی‌تی‌ام و GASGAS، یکی از رهبران تکنولوژی و بازار اروپا به‌ویژه برای موتورسیکلت‌های برتر است.

این گروه و شریک استراتژیک آن باجاج به‌عنوان پیشگام در الکتروموتور برای دوچرخ در محدوده ولتاژ پایین (48 ولت) نقش اصلی جهانی را دارند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا