مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وضعیت تولید کاواساکی در سال 2020 چگونه بود؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، قبل از اینکه در سه سال گذشته بازار کاواساکی سرعت بگیرد، فروش جهانی در دوره 2010-2015 در محدوده بین 450 تا 500 هزار دستگاه ثابت بوده است.

در دوره 2015-2019، این برند رشد پی در پی داشته است که بالاترین آن 637 هزار دستگاه فروش جهانی است.

در سال 2020 میزان فروش با افت شدید 25.8 درصدی روبرو شد و در پایان تنها با 475 هزار دستگاه به سطح 2015 رسید.

دلیل اصلی این کاهش سقوط بازار در چندین کشورASEAN است که کاوازاکی 42.3 درصد در این منطقه از دست داده است. در هند نیز فروش 61 درصد کاهش یافته است. در سایر کشورهای جهان عملکرد واقعاً مثبت بود و در آمریکای شمالی (9/7%)، در اروپا (9/3%)، در اروپا و در منطقه اقیانوس آرام (استرالیا بعلاوه نیوزیلند (51%)) پیشرفت کرد.

درباره کاواساکی

موتورسیکلت کاوازاکی بخشی از صنایع سنگین کاوازاکی است. یک شرکت متولد سال 1878 در یک کارخانه کشتی سازی است. از آنجا که آنها در سال 1963 با Meguro ادغام شدند، این شرکت ساخت موتورسیکلت های با عملکرد بالا را آغاز کرد و امروزه آنها در صنایع هوافضا، تجهیزات صنعتی، خودرو (بخش ریلی، هوایی، دریایی)، حمل و نقل و صنعت انرژی نیز فعالیت می کنند.

موتورهای ساخته شده توسط کاوازاکی به دلیل دوچرخه های اسپرت با رنگ سبز در سراسر جهان به خوبی شناخته شده اند. آنها اکنون یک برتد برجسته با دوام طولانی، دوچرخ های استثنایی هستند.

کاواساکی امکانات تولید در ژاپن، ایالات متحده آمریکا، فیلیپین، هند، اندونزی، بنگلادش و تایلند را دارند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا